ورزشی

طلایی: تعطیلی‌های کرونا در نسل بعدی کشتی تاثیر می‌گذارد

محمد طلایی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد وضعیت این روزهایش اظهار داشت: به خاطر کرونا معمولا زیاد بیرون نمی‌روم، چون از قدیم ریه‌هایم مشکل داشت و اواخر کشتی‌ام، با مشکلی شبه آسم مواجه بودم و هوا که سرد می‌شد، اذیت می‌شدم.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند امسال قادر به برگزاری لیگ برتر کشتی خواهیم بود یا نه، تاکید کرد: من صحبت‌های اولیه را با تیم انجام دادم و بعد دیگر خیلی پیگیری نکردم. با این شرایط فکر می‌کنم برگزار نشود، چون خیلی اوضاع خراب است و روز به روز هم وضعیت شیوع کرونا بدتر می‌شود. به هرشکل سلامتی ورزشکار خیلی مهم‌تر است. امیدوارم همه جامعه کمک کنند که اوضاع بهتر شود. تخصص من نیست که بخواهم بگویم برگزار کنید یا نکنید، باید از وزارت بهداشت و مسئولان ستاد مقابله با کرونا در این موردنظر گرفت. کارشناس نیستم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در این خصوص که شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌ها و مسابقات داخلی و بین المللی تا چه حد در نسل بعدی کشتی تاثیرگذار است؟، خاطرنشان کرد: دیگر شرایط خاصی است که پیش آمده و صددرصد تاثیرگذار است. مثل بمب اتم آن سال که در نسل‌های بعدی ژاپن تاثیر داشت. زمانی تیم ملی ما به چند جهانی و المپیک نرفت، دیدید که کشتی ما چقدر عقب افتاد. ولی حالا وضعیت برای کل دنیا یکسان است، یک زمانی فقط چند تا کشور شرکت نمی‌کنند، مثل کره شمالی که چند مسابقه نیامد و حالا از آن کره شمالی قدرتمند گذشته فاصله گرفته، اما در مورد کرونا، این موضوع برای همه کشورها یکی است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=35293
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن