کارآفرینی

صفحه کابینت و انواع آن

صفحه کابینت به پوششی که روی کابینت قرار می گیرد گفته می شود که دارای انواع گوناگون می باشد و باید از لحاظ استحکام و مقاومت دارای کارایی بالایی باشد. در حال حاضر صفحه کابینت های زیادی در بازار تولید می شوند که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. یکی از انواع صفحه کابینت موجود در بازار تولید، صفحه کابینت کوارتز است که این نوع متریال از ترکیب ماده سخت طبیعی و رزین پلی استر تهیه می شود.

صفحه کابینت کوارتز

صفحه کابینت کوارتز در برابر شکستگی و خط و خش مقاوم است برای همین نسبت به سنگ طبیعی برتری دارد در عین حال نسبت به سنگ طبیعی سبکتر می باشد. این سنگ مصنوعی دارای سطحی صاف و یکپارچه است برای همین قارچ و باکتری در آن نفوذ نمی کند خاصیت آنتی باکتریالی دارد. از ویژگی های دیگر این نوع صفحه کابینت کوارتز استحکام و دوام بالا و تعمیر پذیری این محصول با ارزش است، همچنین قیمت مناسب یکی از مهمترین ویژگی های این متریال است. صفحه کابینت ساخته شده از کوارتز برای دکوراسیون آشپزخانه های مدرن بسیار مناسب است و نسبت به سنگ طبیعی ارزانتر و مناسبتر می باشد.

صفحه کابینت spl

نوع دیگر صفحه کابینت موجود در بازار صفحه کابینت spl می باشد، این محصول با ارزش از قرار گرفتن کاغذ ملامینه روی ورق ام دی اف در دما و فشار بالا تولید می شود. این روش تولید باعث شده که این متریال با ارزش علاوه بر صفحه کابینت در ساخت مبلمان و کف پوشش و حتی پوشش سقف و … مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگی های این نوع صفحه کابینت spl می توان به خاصیت ضد آب بودن و آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد. در ضمن این صفحه کابینت در برابر حرارت بالا مقاوم است و ضد اشتعال می باشد و همچنین قابلیت ابزار خوری بالایی دارد. وزن سبک و قیمت مناسب در کنار طول عمر بالا از ویژگی های منحصر به فرد این محصول مصنوعی است. شما می توانید صفحه کابینت spl را با انواع شوینده اسیدی و شیمیایی تمیز کنید بدون اینکه آسیبی ببیند. ما شما را با دو نمونه از انواع صفحه کابینت با کیفیت موجود در بازار آشنا کردیم هر دو این نوع صفحه کابینت دارای ویژگی های ارزشمندی هستند اما در مقایسه پیشنهاد ما صفحه کابینت از جنس سنگ کوارتز است. این نوع متریال دارای استحکام و کیفیت بسیار بالایی است و می تواند پوشش مناسبی بر روی کابینت شما باشد چون خاصیت تعمیر پذیری دارد در صورت آسیب به راحتی تعمیر می شود و در عین حال از لحاظ ظاهر جلوه خاصی به فضای داخل آشپزخانه منزل شما می دهد.

Source: mymaterial.ir

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70723
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن