ورزشی

شکست جنجالی رونی اُ سالیوان در رقابت‌های اسنوکر

رونی اُ سالیوان در یک رقابت جنجالی مقابل مارک آلن با نتیجه شش بر سه شکست خورد.

به گزارش ایسنا، رونی اُ سالیوان در رقابت‌های قهرمان قهرمانان با مارک آلن بازی جذاب و پرحاشیه ای را انجام داد. آلن موفق شد رونی اُ سالیوان را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست دهد و قهرمان 6 دوره جهان را حذف کند.
به نظر می‌رسد که رونی از حرکات حریفش در این بازی آزرده خاطر شده است. رونی معتقد است که هنگام زدن ضربات، آلن در خط چشم او قرار می گرفت!
پس از از بین رفتن تمرکز رونی، او یک ضربه بد می زند و توپ را به حریف واگذار می کند و همین باعث شده که او این بازی را ببازد. اُ سالیوان مدعی است که حریفش به طور مداوم در خط چشم او بوده است.
از طرف دیگر مارک آلن گفت: بازی عصر را خیلی خوب به پایان رساندم. می دانستم که برای این رقابت باید بهترین بازی خود را انجام دهم و من تنها در این بازی یک توپ را از دست دادم. در کل عملکرد مناسبی داشتم. همچنین با طولانی تر شدن بازی، رقابت من هم بهتر شد.
او در خصوص ادعای رونی  گفت: به نظر من مشکل رونی فقط مربوط به خودش بود. او زمان زیادی صرف ضربه هایش می کرد. به نظرم سالیوان دنبال بهانه بوده و به من تهمت می زد که در خط چشم او قرار گرفته ام، در حالی که چنین تصوری بی انصافی است. حتی داور مسابقه به من گفت که می‌دانم شما کاری نکرده اید ولی اجازه دهید بازی ادامه پیدا کند. من قصد نداشتم در مقابل او کم بیاورم زیرا می دانستم که حق با من است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=53542
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن