صنعت-معدن-تجارت

شرکت ملی مس افتخار اقتصاد کشور است

دکتر محمد بیگدلی با بیان اینکه شرکت مس یکی از مشتریان بزرگ و تأثیرگذار بانک ملت است گفت: رتبه هفتم شرکت مس در ذخایر مس دنیا و تبدیل‌شدن به دومین شرکت بزرگ بورس از افتخارات این شرکت است و این شرکت عملکرد خوبی را در اقتصاد کشور به ثبت رسانده است. شرکت ملی مس افتخار اقتصاد کشور است

 

 

به گزارش تفاهم آنلاین، مدیرعامل بانک ملت در این نشست با عرض تبریک به مدیرعامل شرکت مس و مجموعه زحمت کش صنعت مس به خاطر این موفقیت‌ها، افزود: شرکت مس علاوه بر فروش، عملکرد خوبی در بازار سرمایه داشته است و در حال حاضر در تأمین منابع مالی صنایع بزرگ کشور نیز نقش عمده‌ای دارد و این مهم از مزیت‌های ملی مس در اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه ارتقای همکاری بین ملی مس و بانک ملت گفت: خوشحال هستم دومین شرکت بزرگ بازار سرمایه به مجموعه بانک ملت اعتماد کرده است و این تفاهم‌نامه را به امضا رسانده است.
بیگدلی با اشاره به اینکه بانک ملت یکی از بانک‌های تأثیرگذار در طرح‌های توسعه است و در طرح‌های نفتی و پارس جنوبی تامین مالی بزرگی انجام دادیم، اظهار داشت: بانک ملت سود انباشته خوبی دارد و با در اختیار منابع و نقدینگی خوب آمادگی مشارکت در طرح‌های توسعه صنعت مس و تأمین مالی این طرح‌ها را دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57184
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن