گزارش

شرایط فروش و پیش پرداخت پروژه رومنس به چه صورت است؟

همیشه خرید ملک دارای دغدغه ها و نگرانی های قابل توجه ای است اما اگر اهل سرمایه گذاری ای پرسود هستید، در این بخش با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین و پرسودترین پروژه های ساختمانی منطقه 22 تهران آشنا کنیم. در ادامه به معرفی دقیق این پروژه و شرایط فروش و پیش پرداخت پروژه رومنس خواهیم پرداخت. اگر به دنبال سرمایه گذاری با سود بالا هستید با ما در ادامه همراه باشید.

توضیح مختصر پروژه رومنس

پروژه رومنس در منطقه مروارید شهر قرار دارد که جزو برج های منطقه 22 و پروژه های مروارید شهر می باشد و دسترسی آسانی به اتوبان های حکیم، همت و تهران کرج دارد و این منطقه به علت قرارگیری در دامنه کوه دارای چرخش هوا و در نتیجه آب و هواب بسیار مطلوب و دور از آلودگی است که همین دلیل کافی برای انتخاب این برج بین املاک منطقه 22 چیتگر می‌باشد.

پروژه برج رومنس با پلاک ثبتی 1383/2/4 توسط تعاونی توسعه مسکن همت در حال ساخت است. این پروژه یکی از برج های اطراف دریا چیتگر است. پروژه رومنس در زمینی به مساحت 36000 متر ساخته خواهد شد.

این پروژه که دارای بهترین شرایط فروش و پیش پرداخت در منطقه 22 است دارای 8 بلوک و بلوک دارای 12 طبقه است. پروژه اقتصادی رومنس در منطقه مروارید شهر قرار دارد جزوه پروژه های این منطقه است. اگر به دنبال محیطی آرام هستید این پروژه به علت موقعیت مکانی عالی و کم بودن تراکم جمعیت در این منطقه می‌تواند انتخابی خوبی برای شما باشد.

در ادامه بیشتر از پروژه رومنس بدانید و با آگاهی از شرایط فروش و پیش پرداخت پروژه رومنس، سرمایه گذاری اصولی و پرسود را تجربه کنید.

تعداد طبقات، موقعیت مکانی و امکانات برج رومنس منطقه 22

در رابطه با تعداد طبقات پروژه رومنس باید گفت این پروژه دارای 17 واحد مسکونی و 1 طبقه لابی است. علاوه بر تعداد طبقات یاد شده این پروژه دارای 4 طبقه منفی به عنوان پارکینگ است. نکته بسیار مهم در رابطه با این پروژه وجود پارکینگ در هر بلوک است. پروژه رومنس در هر طبقه دارای 6 واحد است.

پروژه رومنس با شرایط فروش فوق العاده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم در منطقه 22 قرار دارد و این پروژه از پروژه های مروارید شهر است. در نزدیکی این پروژه مراکز تفریحی، باغ ملی گیاه شناسی، مراکز تجاری متنوع و ایرانمال قرار دارد. این پروژه اقتصادی دسترسی مناسبی به اتوبان همت، حکیم و تهران کرج دارد.

از جمله امکانات این پروژه می‌توان به لابی بسیار مجلل، آسانسور های نفری و بالابر، راه پله اضطراری، پارکینگ اختصاصی مهمان، فضای سبز، پیست دوچرخه سواری، سینما و سالن اجتماعات، روف گاردن، مهد کودک و پارک بازی کودکان، سالن ورزشی و سیستم ایمنی و مدار بسته و برق BMS اشاره کرد. تمام نکات ذکر شده فقط بخش کوچکی از امکانات فوق العاده این پروژه با شرایط فروش بسیار عالی است.

نقشه پروژه رومنس

همانطور که در بخش فوق اشاره شد، پروژه رومنس دارای 8 بلوک است و هر بلوک دارای 12 طبقه است. 11 طبقه مسکونی این پروژه دارای سه نوع نقشه متفاوت است.

  • واحد 100 متری دارای 2خواب
  • واحد 130 متری دارای 3 خواب
  • واحد 150 متری دارای 3 خواب
    پروژه رومنس
    شرایط فروش و پیش پرداخت پروژه رومنس به چه صورت است؟

دید اقتصادی به پروژه رومنس

پروژه رومنس از دسته پروژه های پذیره نویسی است. باتوجه به این امر و شرایط فروش و پیش پرداخت بسیار عالی پروژه رومنس در منطقه 22 و امکان دریافت وام بانکی، این پروژه می‌تواند گزینه مناسبی برای سکوت و سرمایه گذاری باشد.

وام بانکی پروژه رومنس، بهترین کمک برای سرمایه گذاری آسان تر

افرادی که برای سرمایه گذاری مشکل مالی دارند و به دنبال خانه دار شدن هستند، بهترین نوع سرمایه گذاری برای آن‌ها مشارکت در پذیره نویسی است که دارای وام بانکی باشد. از جمله مواردی که کمک می‌کند تا شرایط پیش پرداخت پروژه رومنس در عالی ترین حد ممکن باشد، دریافت وام بانکی است. برای این پروژه 300 میلیون تومان وام مشارکت در ساخت درنظر گرفته شده است. این وام پس از پیشرفت 60% پروژه در حساب اعضا منظور می‌شود. این وام دارای بازپرداخت 4 ساله و نزد بانک سپه با سود 16% است.

شرایط حقوقی پروژه رومنس

پروژه رومنس در حال حاضر در مرحله پذیره نویسی است. از این رو به هنگام ثبت نام کارتکس صادر خواهد شد. پس از گذشته یک هفته برای هر عضو پیش سند یا دفتر صادر خواهد شد. زمانی که شما تصمیم داشته باشید پروژه را به شخص ثالثی واگذار کنید، پروژه به حالت امتیازی در خواهد آمد. امتیاز سود و ریسک مبلغی که شما برای سرمایه گذاری پرداخت کرده اید، ارتباطی به واریزی اولیه یا پیش پرداخت پروژه ندارد.

شرایط فروش و پیش پرداخت پروژه رومنس

پروژه رومنس
شرایط فروش و پیش پرداخت پروژه رومنس

تا به این جا شما به طور کامل با این پروژه آشنا شده اید. همانطور که متوجه شده اید، این پروژه از لحاظ سرمایه گذاری، استفاده شخصی و موقعیت مکانی شرایط بسیار ایده آلی دارد. در این بخش به شرایط فوق العاده فروش و پیش پرداخت پروژه رومنس می‌پردازیم تا شما سرمایه گذاری در این پروژه بی‌نظیر را از دست ندهید.

  • تیپ 100 متری : برای خرید تیپ 100 متری، واریز اولیه 210 میلیون تومانی، 90 تومان یک ماه پس از ثبت نام، 80 میلیون دوماه پس از ثبت نام و 55 میلیون تومان پس از سه ماه ثبت نام لازم است.
  • تیپ 130 متری : برای خرید تیپ 130 متری، واریز اولیه 260 میلیون تومانی، 130 تومان یک ماه پس از ثبت نام، 100 میلیون دوماه پس از ثبت نام و 75 میلیون تومان پس از سه ماه ثبت نام لازم است.
  • تیپ 150 متری : برای خرید تیپ 150 متری، واریز اولیه 300 میلیون تومانی، 150 تومان یک ماه پس از ثبت نام، 120 میلیون دوماه پس از ثبت نام و 82 میلیون تومان پس از سه ماه ثبت نام لازم است.

باتوجه به شرایط پرداخت و پیش فروش پروژه رومنس، این پروژه می‌تواند یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در طول عمر شما باشد. علاوه بر شرایط یاد شده، وام بانکی که در بخش های فوق به طور کامل توضیح داده شد، می‌تواند بهترین کمک برای سرمایه گذاری شما باشد. اگر به دنبال خانه دارد شدن هستید، فرصت سرمایه گذاری در این پروژه در منطقه 22 را از دست ندهید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72169
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن