گزارش

سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار ۲۰ تا ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود

معاون کسب‌وکار اتاق ایران از برگزاری سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار از ۲۰ تا ۲۴ آذرماه سال جاری خبر داد.

معاون کسب‌وکار اتاق ایران با اعلام این خبر که سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار ۲۰ تا ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ به همت این معاونت برگزار خواهد شد، گفت: هدف از برگزاری این رویداد، ارائه خدمت به فعالان اقتصادی و کمک به حفظ و توسعه کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط در شرایط بحرانی کنونی کشور از طریق ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مدیریت بنگاه‌داری است.

علی ملایی در گفت‌وگو با «پایگاه خبری اتاق ایران» درباره برگزاری سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار، گفت: پیرو برگزاری موفق دو دوره از مجموعه رویدادهای مشاوره به کسب‌وکار در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، معاونت کسب‌وکار اتاق ایران قصد دارد در راستای وظایف و برنامه‌های مصوب هیات رئیسه اتاق ایران با همکاری کانون شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران، سومین دوره از مجموعه این رویدادها را با هدف کمک به حفظ و توسعه کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط در شرایط بحرانی کنونی کشور از طریق ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مدیریت بنگاه‌داری در آذرماه سال ۱۴۰۰ برگزار کند.

او ادامه داد: رسالت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ابعاد متعددی دارد؛ از یک‌طرف ما با حضور در نشست‌ها و مجامع مختلف تصمیم‌سازی، سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری برای بهبود مستمر محیط کسب‌وکار تلاش می‌کنیم. اتاق ایران با شناسایی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌وکارهای مختلف سعی می‌کند، بستر مناسبی برای فعالیت‌های اقتصادی فراهم شود. همچنین اتاق ایران به عنوان مشاور ارکان حاکمیت می‌تواند با تعامل با قوای سه‌گانه بسترهای رشد کسب‌وکارها را هموار کند.

ملایی در ادامه گفت: در سمت دیگر خود بنگاه‌های اقتصادی هستند؛ هر کدام از بنگاه‌ها ممکن است در موقعیت‌های مختلف اقتصادی و سیاسی با مشکلات و موانعی روبرو باشند. اتاق ایران برای حفظ و پایداری این بنگاه‌ها ماموریت‌هایی را برای خود تعریف کرده است؛ که رویداد مشاوره به کسب‌وکار در این راستا برگزار خواهد شد.

او تأکید کرد: مجموعه رویدادها با هدف توسعه و ترویج استفاده از راهکارهای علمی مبتنی بر دانش روز مدیریت و فناوری‌های نوین برای اداره بهره‌ور بنگاه‌های اقتصادی به‌ویژه در شرایط بحرانی فعلی و ارتقای فرهنگ اعتماد و یاری گرفتن از مشاوران زبده طرح‌ریزی‌شده است.

معاون کسب‌وکار اتاق ایران برگزاری رویدادهایی از این دست را به‌عنوان یک راهکار عملیاتی در راستای بهبود فضای کسب‌وکار کشور و آگاهی بخشی به فعالان اقتصادی بسیار مفید و مؤثر ارزیابی کرد.

ملایی گفت: سومین رویداد مشاوره به کسب‌وکار که  افتتاحیه آن در روز ۱۶ آذر ماه و پنل های  آن در چهار روز متوالی از بیستم تا بیست‌وچهارم آذرماه در پنج محور برگزار خواهد شد.

این محورها عبارت است از:

۱: مالی و مالیاتی: مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، تحلیل معافیت ماده ۱۳۲، معافیت مالیاتی صادرات غیرنفتی و خدمات و تحلیل و نقد کال تراکنش‌های بانکی

۲: انتخاب بهینه و توسعه فردی مدیران: نقش مدل‌های شایستگی در انتخاب بهینه و توسعه فردی مدیران، رویکردهای نوین جذب

۳: عوامل بازدارنده بهره‌وری در کسب‌وکارهای صنعتی: عوامل اصلی پیش برنده و بازدارنده بهره‌وری کسب‌وکار مهم‌ترین راهکار بهبود بهره‌وری در کسب‌وکارهای خصوصی

۴: استفاده داده‌ها برای هوشمندسازی و بهبود کسب‌وکارها: تحول دیجیتال و هوشمندسازی کسب‌وکارها ایران و انقلاب صنعتی چهارم

۵: مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر فناوری‌های نوین: حکمرانی دیجیتال پیش‌نیاز مدل‌های کسب‌وکاری نوآورانه، جایگاه سرویس‌های ناب و چابک در مدل‌های کسب‌وکاری و اقتصاد باز و مدل‌های کسب‌وکاری.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.c۲bevent.ir مراجعه کنند؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۵۷۳۲۲۱۳ و ۰۹۱۰۵۰۵۹۹۸۴ تماس بگیرند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78994
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن