صنعت-معدن-تجارت

سهم 56 درصدی بندر امام خمینی (ره) در جابجایی کالاهای اساسی

به گزارش تفاهم آنلاین؛ مهران قربانی در جریان بازدید از پایانه  و اسکله بندر امام خمینی(ره)  گفت: رانندگان متناسب با سرمایه اي كه گذاشته اند  نسبت به انتخاب بار از طريق گزينه هاي مختلف و حمل آن اقدام  مي كنند.
 وي با بیان اینکه دغدغه کشور حمل کالای اساسی است، گفت:در حال حاضر حدود یک میلیون تن کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) آماده حمل به سایر نقاط کشور است و رانندگان علی رغم وجود گزینه های مختلف برای حمل بار، کالای اساسی را برای حمل انتخاب می کنند.
قرباني افزود: بار می تواند کالای اساسی، تره بار، چغندر قند و یا گندم باشد اما در این زمینه آنچه اهمیت دارد فراهم کردن  مطلوبیت و رضایت مندی برای رانندگان است  تا انگیزه برای حمل کالا را داشته باشند.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هدف بازدید خود از بندر امام  را کنترل مراحل اعلام بار تا اعلام بارگیری مطرح کرد و با بیان اینکه رانندگان از حمل کالای موجود در خوزستان به سایر مناطق کشور استقبال خوبی کرده اند ، از رانندگان ساير استان ها نیز دعوت كرد  تا به خوزستان بیایند و در حمل کالا از این استان به دیگر‌ مناطق کمک کنند.
وی ادامه داد: برخی از رانندگان در مراحل بارگیری در بندرامام از شرکت هایی که وظیفه بارگیری دارند، گلایه هایی را عنوان کرده اند‌ و در این زمینه امیدواریم با پیگیری هایی که از سوی مسئولان انجام مي شود،این گلایه ها نیز برطرف شود.
قرباني افزود: آمار حمل كالای اساسی از بنادر كشور تا روز گذشته ٤ ميليون و800تن  بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٣ درصد رشد را نشان می دهدو تعداد سفر كالاهای اساسی از بنادر کشور را ١٩٠ هزار سفر كاميونبوده كه این میزان  نسبت به سال قبل رشد  ١٣ درصدی را نشان می دهد
معاون حمل و نقل  ‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بيشترين سهم جابجایی كالاهای اساسی را مربوط به  بندر امام خمینی  با ٥٦ درصد اعلام کرد.
قربانی در پایان با اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری تصريح كرد طي هفته اخير شاهد استقبال چشمگیری از متقاضيان طرح توسازي ناوگان بوديم و تداوم اين روند چشم انداز خوبی را پيش رو  خواهیم داشت.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=27154
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن