بانک-بیمه-بورس

سرمایه شرکت بیمه کوثر از 6هزارمیلیارد ریال عبور کرد

سرمایه شرکت بیمه کوثر در سال99 به 6 هزار و 485 میلیارد و 30 میلیون و 620 هزار ریال رسید و به زودی این سرمایه ثبت خواهد شد.

به گزارش تفاهم آنلاین و اعلام مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر، این شرکت در سال‌جاری با شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری توانسته است بخش عمده‌ای از ارزش دارایی‌های خود را همسو با انتظار تورمی و تغییر نرخ ارز حفظ کند و با تعیین استراتژی‌هایی در قالب سرمایه‌گذاری‌های مختلف، حتی به سود بالاتر نیز دست یابد.

نوید خاندوزی در باره گشایش نماد “کوثر” گفت: قیمت سهام بیمه کوثر هم‌راستا با بازار بود و هنگام گشایش نماد، با توجه به جو آن روز بازار که خوب نبود، نرخ خورد.

مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر درخصوص شرایط بازار گفت: این‌روزها با حمایت نسبی سهام‌داران عمده و البته اصلاح اخیر صورت گرفته و ارزندگی بازار، شرایط در حال بهبود نسبی و حس ترس برخی سهام‌داران از بازار در حال فروکش کردن است.

خاندوزی به سهام‌داران توصیه کرد که سهم بنیادی و ارزشمند خود را به واسطه جو ایجاد شده نفروشند.

وی در مورد شرایط بیمه کوثر در بازار اظهارکرد: تقسیم سود مناسب و پرداخت سریع آن به ذی‌نفعان از مهم‌ترین دلایل اعتماد سهام‌داران به شرکت است و امسال نیز با فاصله کمی پس از برگزاری مجمع، سود سهام‌داران را پرداخت کردیم.

خاندوزی درباره سود سال99 گفت: سود سال 99 شرکت بر مبنای پیش‌بینی‌ها بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال خواهد بود، ضمن اینکه تاکنون نیز عملکرد بسیار مطلوبی داشته‌ایم و احتمال افزایش این سود بالاست.

وی درخصوص احتمال تعدیل سود هر سهم گفت: نمی‌توان درباره شرکت‌های بیمه‌ای با قطعیت از تعدیل سود سخن گفت، چرا که خسارت‌ها غیر قابل پیش‌بینی هستند، ولی احتمال تعدیل مثبت در این سود وجود دارد، گرچه برای قطعیت سخن باید منتظر گزارش عملکرد و انتشار آن در سامانه کدال بود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=44036
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن