اجتماعی

استاندار تهران عنوان کرد: سرریز آسیب‌های اجتماعی کشور در تهران

استاندار تهران با اشاره اینکه بهره‌گیری از کارکنان استانداری در مناصب مدیریتی راهبرد استانداری تهران است از تهیه شناسنامه و رتبه‌بندی فرمانداران استان تهران خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران با اشاره به اینکه تهران شرایط خاصی دارد، عنوان کرد: حتما باید نگاه ویژه ای در مجموعه حراست به موضوعات تهران حاکم باشد، چراکه وسعت و جمعیت این استان نیازمند دسته‌بندی آسیب‌ها و فرصت‌هاست.

وی در ادامه عنوان کرد: سرریز همه آسیب‌های اجتماعی کشور را در تهران شاهد هستیم، از آسیب‌های اجتماعی گرفته تا سرقت‌ های خرد و کلان که این مسائل وضعیت استان را تحت‌الشعاع قرار می دهند.

وی همچنین در ادامه افزود: در استان های کشور ۸۵ درصد سارقین بومی هستند، در حالی که در استان تهران ۶۵ درصد سارقین غیربومی هستند که همین امر شناسایی سارقین را دشوار می‌کند.

محسنی بندپی با بیان اینکه مجموعه حراست استانداری تهران بر اساس ارزیابی‌های وزارت کشور در زمره حراست‌های برتر در کشور شناخته شده است، اظهار داشت: امروز تمامی فرمانداران استان تهران از بدنه وزارت کشور و استانداری  انتخاب می‌شوند و شخصا با همکاری مجموعه معاونت سیاسی و اجتماعی اقدام به تهیه شناسنامه و رتبه‌بندی فرمانداران می‌کنیم.

استاندار تهران تاکید کرد: در انتخاب مدیران ستادی یا فرمانداران استان از بدنه کارکنان استانداری استفاده می‌کنیم و این موضوع راهبرد استانداری تهران می باشد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=55248
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن