فرهنگی

سایت انجمن صنفی داستان‌ نویسان راه‌اندازی شد

دبیر انجمن صنفی کارگری داستان‌ نویسان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از راه‌ اندازی سایت این انجمن خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی انجمن صنفی کارگری داستان‌ نویسان استان تهران، ضحی کاظمی، دبیر این انجمن با اعلام این خبر، اظهار داشت: این سایت به منظور ایجاد دسترسی آسان به اخبار و رویدادهای انجمن و همچنین تسهیل فرآیند عضویت در انجمن راه اندازی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد که این سایت مجهز به دیتابیس بوده و هر یک از اعضای انجمن می‌ توانند مدارک، اطلاعات و رزومه خود را در صفحه شخصی خود بارگذاری کنند.

طبق گفته کاظمی، هیچ‌کس به‌ غیر از دبیرخانه به این اطلاعات دسترسی نخواهد داشت.

دبیر انجمن صنفی ‌کارگری داستان‌ نویسان همچنین از دو امکان دیگر که سایت در اختیار اعضا گذاشته است خبر داد و عنوان کرد که در این سایت بخشی برای معرفی اعضای انجمن در نظر گرفته شده است و اعضای محترم می‌ توانند روزمه خود را به شماره دبیرخانه، ۰۹۹۳۱۷۳۵۷۶۵ ارسال کنند تا در سایت بارگذاری شود.

وی در ادامه اظهار داشت که بخشی هم به کتاب‌ های تازه منتشر شده‌ اعضای انجمن اختصاص دارد و اعضا می‌ توانند از طریق همین شماره کتاب‌ هایی را که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده‌ اند به دبیرخانه اعلام کنند.

لازم به ذکر است که اعضای انجمن صنفی داستان‌ نویسان، هنرمندان و مخاطبان حرفه‌ ای ادبیات می‌ توانند اخبار انجمن صنفی داستان‌ نویسان را در سایت انجمن به آدرس اینترنتی iranwriters.com دنبال کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54498
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن