البرز

ساماندهی تابلوهای اصناف هشتگرد

شهردار شهر جدید هشتگرد از آغاز اجرای طرح ساماندهی تابلوهای اصناف خبر داد.

اجرای طرح ساماندهی تابلوهای اصناف هشتگردبه گزارش تفاهم آنلاین، محسن مجذوب گفت: با توجه به اینکه ایجاد وحدت بصری در تابلوها نقش بسزایی در هماهنگی نما و زیبایی شهری دارد، واحد زیباسازی شهرداری هشتگرد اجرای طرح ساماندهی تابلوهای اصناف را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: طرح بهسازی سیما و منظر شهری و رفع ناهنجاری‌های شهر در قالب ساماندهی تابلوهای صنوف با هماهنگی صاحبان اصناف اجرا می‌شود.

شهردار هشتگرد با اشاره به اینکه هر یک از واحدهای صنفی اجازه دارند پس از اخذ مجوز ، تابلو شناسایی بر روی سر در محل کسب خود نصب کنند، افزود: طرح ساماندهی تابلوی مطابق با استاندارد و شیوه‌نامه اجرا می‌شود که در این شیوه نامه اندازه تابلو و همچنین محل نصب آن در اساسنامه مشخص شده است.

مجذوب در رابطه با چگونگی ساماندهی تابلوهای اصناف مجتمع تجاری فدک گفت: با هماهنگی صورت گرفته شده با هیئت مدیره مجتمع تجاری فدک در مرحله اول تابلوهای نصب شده در نما جمع‌آوری شد و سپس تابلوهای معرفی صنف داخل مجتمع به شکلی زیبا و یکدست نصب گردید و در ادامه سازه ای متناسب در ورودی مجتمع برای معرفی هرچه بهتر خدمات کسبه در ورودی تجاری‌ها نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد این روند برای ساماندهی سایر تجاری‌ها ادامه خواهد داشت تا شاهد حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر باشیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=63563
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن