اجتماعیتهران

سازمان مدیریت پسماند تهران از برترین‌های حوزه HSE

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به دلیل عملکرد مناسب در حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار و توجه ویژه به سلامت کارمندان و کارگران جزو برترین های حوزه HSE قرار گرفت.

تقدیرنامه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندبه گزارش تفاهم آنلاین، سازمان مدیریت پسماند در راستای ارزیابی مراقبتی به منظور اخذ و تمدید گواهینامه HSE که توسط شرکت KUMS ایتالیا انجام گرفته، در میان ۳ مجموعه برتر شهرداری تهران قرار گرفت.

در این ارزیابی که از میان معاونت‌ها، مناطق، ادارات کل و سازمان‌های شهرداری تهران و با توجه به پاندمی کووید 19 صورت گرفته، سازمان مدیریت پسماند به دلیل پایش جدی و مسئولانه، ایجاد شرایط بهداشتی و امن برای پاکبان‌ها و کارگران حوزه پسماند، حفظ سلامتی و ایمنی در محیط کار جزو سه مجموعه برتر شهرداری تهران قرار گرفت.

همچنین بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، صدرالدین علیپور-مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به دلیل اجرای طرح کاپ (کاهش آلودگی پسماند) در تعدادی از مناطق شهر تهران و عملکرد مناسب سازمان متبوع وی در مواجهه با ویروس کووید 19، از حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به عنوان یکی از مدیران نمونه انتخاب شد و با اهدای لوح از سوی پیروز حناچی-شهردار تهران از وی تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از پیام شهردار تهران به مدیران منتخب و نمونه شهرداری تهران اینگونه آمده است: “در سایه عنایت حضرت حق و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خستگی ناپذیر و مجدانه شما در خدمت‌گزاری به شهروندان تهرانی، کارکنان خدوم و سازمان معظم شهرداری تهران، این لوح را به مناسبت انتخاب جناب عالی به عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در سال 99 تقدیم می‌کنم.”

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=55622
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن