اقتصادیصنعت-معدن-تجارت

ساختمان جدید اتاق بازرگانی اراک افتتاح شد

به گزارش تفاهم  رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک صبح پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در آیین افتتاحیه ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک که با حضور دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه بخش خصوصی در استان مرکزی با مشکل خاصی مواجه نیست، افزود: اگر مشکلی هم در استان وجود داشته باشد ناشی از کم بودن اختیارات مسئولان استان است. آنها بدلیل کمبود اختیارات در این شرایط جنگ اقتصادی نمی توانند به سرعت تصمیم گیری کنند.

منوچهر توسطی با تاکید بر اینکه حداقل در حوزه اقتصادی باید اختیارات مدیران استانی افزایش یابد، تصریح کرد: امروز در مقابل سیاست های تحریمی و دشمنانه چاره ای جز همدلی و وفاق ملی وجود ندارد و باید به دور از هر گونه نگاه سلیقه ای و جناح های سیاسی، حفاظت از منافع ملی را سرفصل همه امور قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در مجموعه اتاق بازرگانی باید در جهت تحقق منافع همه فعالان اقتصادی گام برداشت، گفت: تلاش بر این است که اندکی بار مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی اراک رفع و در جهت بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و افزایش صادرات غیر نفتی اقدام شود. استان مرکزی توان و ظرفیت بالایی در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی دارد و باید برنامه ریزی درستی در جهت استفاده از این ظرفیت صورت گیرد.

ساختمان جدید اتاق بازرگانی اراک به همت هیات نمایندگان ادوار پنجم، ششم و هفتم اتاق در زمینی به وسعت ۶ هزار و ۶۳۱ مترمربع و زیربنای ۶ هزار و ۱۶۱ مترمربع احداث شده است.

با احداث این ساختمان در ۸ طبقه تمامی کمیسیون های اتاق بازرگانی در این ساختمان مستقر خواهند شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=13369
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن