ورزشی

رمضانی: اصلی‌ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است/ اقدامات ابتدایی برای حفظ بازیکنان آغاز شده است

سعید رمضانی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شرایط فعلی استقلال بعد از پیروزی برابر صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت استقلال خوب است، متاسفانه بیماری کرونا و شرایطی که ایجاد شد بازیکنان را ناامید کرده بود و آنها مدام نگران بودند. الان اما وضعیت بهتر شده و تمام تلاش ما این است که در بازی‌های بعدی هم خوب امتیاز بگیریم، در ضمن اصلی‌ترین هدف ما قهرمانی در جام حذفی است. البته در این جام هم تیم‌های خوبی حضور دارند ولی ما هم استقلال هستیم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

وی در ارتباط با دیدار برابر نساجی و تقابل استقلال با برخی از بازیکنان و مربیان سابق این تیم تاکید کرد: هر تیمی دنبال موفقیت خودش است و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست. ما به همه حریفان احترام می‌گذاریم و در این بازی هم به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

رمضانی در پاسخ به این پرسش که «آیا با توجه به اتمام قرارداد برخی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال، باشگاه اقدامی برای حفظ آنها انجام داده است؟» عنوان کرد: لیگ امسال شرایط خاصی دارد و بیماری کرونا تیم ما را با مشکل مواجه کرد، از طرفی پرونده‌های انضباطی و بدهی‌ها اجازه نفس کشیدن به باشگاه را نمی‌دهد و مسئولان در زمینه حفظ بازیکنان هم در تلاش هستند و باشگاه اقدامات ابتدایی را برای حفظ بازیکنان آغاز کرده است.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط طوری است که همه چیز روی اتمام لیگ امسال خلاصه شده و هنوز وضعیت زمان شروع برگزاری مسابقات در فصل آینده مشخص نیست. از طرفی زمان نقل و انتقالات هم هنوز مشخص نشده و همه تیم‌ها تکلیف خودشان را در این زمینه نمی‌دانند، بهتر است سازمان لیگ زمان شروع و پایان فصل نقل و انتقالات را هم مشخص کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=35290
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن