مناطق آزاد-گردشگری

رفع تصرف 37.3 هزار مترمربع از اراضی ملی در روستای دفاری قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف 37هزار و 300مترمربع از اراضی ملی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای دفاری قشم خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی  با اعلام این مطلب گفت: این اقدام  در اجرای سیاست‌های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر مبارزه با زمین‌خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم و وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.

وی ارزش تقریبی این قطعه زمین رفع تصرف‌شده را که در خارج از محدوده طرح هادی مصوب روستای دفاری واقع‌شده است افزون بر 22میلیارد و 380 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این یگان پس از انجام استعلامات قانونی و با دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم  در معیت مأمورین انتظامی با تخریب سد و بند خاکی این قطعه از اراضی ملی را رفع تصرف کرد.

مازندرانی با تقدیر از حمایت‌های بی‌شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت‌های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم. از فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و سایر مسوولانی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60940
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن