اقتصادی

رشد ۲ تا ۳۲ میلیونی قیمت‌ها در بازار خودرو +جدول

طی هفته‌های گذشته قیمت‌ها در بازار خودرو با درصد ثابت و به طور مداوم در حال افزایش بوده است، ولی در حال حاضر بازار خودرو شاهد رشد ناگهانی و چشم گیر قیمت خودرو است به گونه‌ای که امروز با اتمام تعطیلات آخر هفته قیمت وانت آریسان با رشد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومانی به ۷۷ میلیون تومان رسید.

وانت آریسان تنها خودرو در بازار نیست که افزایش قیمت داشته است و در این بین خودرو‌های گروه سمند نیز افزایش قیمت را تجربه می‌کنند به طوری که قیمت سمند ال ایکس، سمند‌ای اف ۷ و سمند سورن به ترتیب ۴، ۴ و ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

خودرو‌های گروه پژو نیز امروز از افزایش قیمت‌ها در امان نماندند و قیمت پژو ۲۰۰۸ امروز با ۳۲ میلیون تومان افزایش به ۴۷۲ میلیون تومان رسیده است و سایر خودرو‌های این گروه نیز افزایش قیمت داشته اند و قیمت خودرو‌های پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و پژو پارس به ترتیب ۵، ۷ و ۶ میلیون افزایش یافته است.

سایر خودرو‌هایی که امروز افزایش قیمت داشته اند عبارتند از: رانا ال ایکس که با افزایش ۴ میلیونی به قیمت ۱۱۱ میلیون تومان رسیده است، دنا تیپ ۱ نیز با افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۱۵۷ میلیون تومان رسیده است و رنو تندر‌ای ۲ نیز با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو‌ها در جدول زیر آمده است:

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=15274
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن