اقتصادی

راه‌اندازی سرویس تلفن‌یار از اول آذرماه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن‌یار به صورت ارائه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه ۲ تهران به صورت پایلوت راه‌اندازی می‌شود، گفت: این سرویس با هدف ارائه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، مجید صدری افزود: در طرح فوق، مشتریان این منطقه با تماس با سامانه‌های ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه‌های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: بر اساس این طرح، رفع خرابی تلفن ثابت، اصلاح سیم‌کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه ۲ تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استان‌ها به مرور اجرا خواهد شد.

صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می‌شود، تصریح کرد: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می‌شود.

وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارائه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه‌اندازی این سرویس جدید، گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=53179
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن