اجتماعی

راه‌اندازی رادیو کودک در هفته ملی کودک

رادیو کودک با عنوان "رادوک" در هفته ملی کودک با پخش روزانه یک پادکست با محتوای آگاهی بخشی خانواده ها در راستای تربیت و جامعه‌پذیری کودکان راه‌اندازی شد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از مهر، با توجه به اهمیت آموزش و جامعه‌پذیری کودکان و درگیری مستمر والدین در این فرآیند لازم است، مجموعه اقداماتی در حوزه های مختلف با هدف ارتقا سطح تربیتی کودکان و نوجوانان انجام شود تا با توسعه و توان افزایی مهارت‌های آن‌ها، از کودکی برای ورود به جامعه آماده شوند.

موضوع افزایش آگاهی عمومی نسبت به حقوق کودک و همچنین آموزش‌های مهارتی ویژه برای والدین از اقدامات اصلی و جدی در این زمینه است.

رادیو کودک با عنوان «رادوک» با هدف بهره مندی خانواده ها و اقشار مختلف جامعه، همزمان با هفته ملی کودک فعالیت های خود را با هفت پادکست با موضوعات اهمیت سال های اولیه کودکی، تعامل موثر با کودک، گفتگوی معنادار با کودک، محیط یادگیری خانه، بازی، فرصت رشد و شکوفایی، والدگری ذهن آگاهانه و راهبری به جای کنترل شروع کرده‌است.

محتوای رادیو کودک در قالب پادکست هایی است که از واکاوی نیازهای کودکان و پژوهش‌های معتبر در حوزه کودک و خانواده و با تمرکز بر نیازهای ملی و بومی والدین تهیه می شود. بنابر این گزارش، علاقمندان برای دریافت این پادکست‌ها می توانند به صفحه اداره کل آموزش‌های شهروندی به آدرس shahrvandi.tehran و یا صفحه اداره کل بانوان در اینستاگرام به آدرس banovan.shahrdari مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=48882
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن