اقتصادی

رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران: سامانه صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت باید برای آیندگان حفظ شود

رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران با تشکر و قدردانی از همه افرادی که در ایجاد نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران تلاش کردند، گفت: ایده و تفکری که با اندیشه‌های وزیر نفت ایجاد شده است، باید برای آیندگان حفظ و نگهداری شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، علیرضا خاکی‌فیروز امروز (دوشنبه، ۲۰ مردادماه) در آیین اهدای نخستین گواهینامه کیفیت کالا و تجهیزات صنعت نفت گفت: خوشحالم که در این مسیر توانستیم گامی بزرگ برداریم.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که در این مسیر به نوبه خود گامی برداشته‌اند، افزود: این اندیشه و تفکر از وزیر نفت آغاز شد که ما باید بتوانیم روی پای خود بایستیم. سازمان ملی استاندارد ایران نیز کمک‌های سازنده و توصیه‌های مناسبی در اجرایی شدن نهاد گواهینامه کیفیت کالا و تجهیزات صنعت نفت داشته است.

رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران تصریح کرد: صدور گواهینامه‌ها را سختگیرانه اعمال می‌کنیم تا بهترین کالاها و تجهیزات در صنعت نفت وارد پروژه‌های بزرگ شوند.

خاکی‌فیروز با بیان اینکه بحث بی‌طرفی انجمن نفت در ارزیابی کیفیت‌ لحاظ می‌شود، گفت: به همه افرادی که در این مسیر گامی برداشته‌اند توصیه می‌کنم سیستمی را که در وزارت نفت مستقر شده (دریافت گواهینامه کیفیت کالا) به‌خوبی برای نسل‌های آینده نگهداری کنند تا آیندگان نیز به نیکی از ما یاد کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39356
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن