مناطق آزاد-گردشگری

رئیس كل بیمه مركزی در حاشیه بازدید از لوكیش سریال پلاك ۱۳: تولید فیلم و سریال بخصوص با موضوعات خانوادگی می تواند نقش موثری در رشد و همگانی شدن فرهنگ  بیمه ایفا کند

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از پروژه سریال پلاک ۱۳ با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه تمامی محصولات بیمه‌ای جهان در کشور ما قابل عرضه است و آشنایی مردم با محصولات متنوع بیمه‌ای می‌تواند از مسیر ابزارهای اطلاع رسانی عمومی به ویژه رسانه‌های فراگیر تصویری دنبال شود.
رئیس کل بیمه مركزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان و عوامل تولید سریال بیمه محور “پلاک ۱۳” خاطرنشان کرد: زندگی و معیشت روزانه مردم به نوعی با محصولات بیمه‌ای گره خورده و آگاه سازی از ظرفیت‌های موجود از رسالت های جدی رسانه‌های عمومی به شمار می رود.
وی از قوانین بیمه به عنوان قانون ها و آیین نامه های جامع و فراگیر یاد کرد و افزود: آشناسازی آحاد مردم با مفاهیم و قابلیت های صنعت بیمه یکی از ماموریت های مهمی است که رسانه ها توانایی ایفای آن را دارند و در سایه تعامل سازنده بیمه و هنرمندان این ماموریت به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.
رئیس شورای عالی بیمه از مشارکت تمامی ارکان صنعت بیمه اعم از بیمه مركزی ، سندیکای بیمه‌گران ایران، شرکت های بیمه، صندوق تامین خسارتهای بدنی و سایر تلاشگران این عرصه در تولید سریال پلاک ۱۳ تقدیر کرد و افزود: صنعت بیمه یک پشتیبان امن برای خطرات آتی و ریسک های احتمالی به حساب می آید و به همین خاطر باید پوشش های آن در جامعه گسترش یابد.
در ادامه این بازدید، دکتر محمد کریمی_ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_ ضمن تشکر از عوامل سریال یادشده به مشارکت فعال اهالی صنعت بیمه در برنامه های فرهنگسازانه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه یک پیام بزرگ دارد که آن هم ایجاد فضای آرامش و اطمینان در جامعه است.
سپس اردلان شجاع کاوه بازیگر سینما و تلویزیون به نمایندگی از تمامی عوامل سریال پلاک ۱۳ به طرح مشکلات و مسائل بیمه ای هنرمندان پرداخت و با ابراز خشنودی از حمایت  شرکت های صنعت بیمه نسبت به ضرورت ادامه این روند تاکید کرد.
شایان ذکر است در این بازدید، تنی چند از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های بیمه نیز حضور داشتند که پیشنهادها و نقطه نظرات خود را با عوامل سریال پلاک ۱۳ مطرح کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=77131
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن