بانک-بیمه-بورس

دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین

به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیران ارشد بانک و طبق سنت سال های گذشته، مدیرعامل بانک ایران زمین در ابتدای سال جدید از شعب استان تهران دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ در این دیدار که با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، احسان امیرزاده رئیس اداره حوزه مدیریت و محمدحسین ستوده مدیر منطقه 2 مدیریت امور شعب استان تهران این بانک صورت گرفت، ضمن تبریک سال نو از زحمات همکاران در سال گذشته تقدیر و قدردانی شد.
مدیرعامل بانک ایران زمین همبستگی و کار گروهی در بین همکاران این بانک را عامل اصلی پیشرفت و رسیدن به اهداف تعیین شده در سال 1400 اعلام کرد و گفت: در سال گذشته با تلاش همکاران توانستیم به واژه بانکداری دیجیتال معنا ببخشیم و مشتریان با افقی نو از ارائه خدمات بانکی مواجه شوند.
سال ۱۴۰۱ سالی برای جهش این بانک در زمینه بانکداری دیجیتال
پورسعید سال 1401 را سالی برای جهش این بانک در زمینه بانکداری دیجیتال بیان کرد و افزود: تمامی زیرساخت های لازم برای برداشتن گامی بلند در جهت استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی برای ارائه خدماتی نوین بانکی به مشتریان پایه گذاری شده است.
مدیرعامل بانک ایران‌ زمین در پایان این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و برکت برای تمامی همکاران و مشتریان این بانک، سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را از خداوند برای همه مردم کشورمان خواستار شد.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83066
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن