گیلان

دیدار مدیران آموزش و پرورش با مدیرعامل شرکت گاز گیلان 

روز گذشته (چهارشنبه 21 آبان ماه) معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان به نمایندگی از مدیرکل آن اداره با حضور در شرکت گاز استان با مدیرعامل شرکت و مسئولین ذیربط دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش تفاهم آنلاین، در ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از وضعیت گازرسانی و ارائه خدمات مرتبط با گاز در سطح استان بیان نمود.

مهندس حسین اکبر اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی می توانند با فراگیری فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، آن را در سطح جامعه گسترش و همچنین به نسل های بعدی منتقل نمایند.

وی با اشاره به استفاده وزارت آموزش و پرورش از نرم افزار شاد برای برگزاری کلاس های مجازی بیان نمود: امیدواریم با همکاری و تعامل شایسته با آموزش و پرورش در خلال برگزاری کلاس های مجازی و یا به صورت فوق برنامه بتوانیم نکات و توصیه های مفید در خصوص استفاده صحیح از گاز طبیعی را به دانش آموزان منتقل نماییم.

در ادامه، علی حسین‌زاده-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد اظهار داشت: آموزش و پرورش استان، دارای 3 هزار و 200 مدرسه، 380 هزار دانش آموز و 26 هزار همکار فرهنگی می باشد که در میان حدود دو سوم جمعیت استان نفوذ دارد و اجرای این طرح از طریق آموزش و پرورش می تواند تا حد زیادی زمینه ساز نهادینه شدن فرهنگ استفاده از گاز طبیعی در استان شود.

وی افزود: ویروس کرونا موجب به وجود آمدن فرصت استفاده از فضای مجازی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان و فرهنگ سازی در سطح جامعه شده است.

در همین راستا، آقای امیر سراجی-معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان ضمن بیان مطالبی مبسوط، ابراز امیدواری نمود همکاری های فی مابین در زمینه آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی کما فی السابق ادامه یابد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54290
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن