استان هاخراسان جنوبی

دیدار استاندار خراسان جنوبی با رئیس و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

دیدارهای استاندار خراسان جنوبی با رئیس، نایب رئیس و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نتایج خوبی از جمله قول مساعد برای سفر تخصصی هیات پارلمانی جمعی از مجلسی‌ها به استان را در پی داشت.

رضا بهنام – خراسان جنوبی- نماینده عالی دولت در استان در دیدارهای متعدد خود با مجلسی‌ها از آخرین وضعیت و مسائل مختلف استان گفت.

محمدصادق معتمدیان طی نشست با «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، مسائل استان و آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام را تشریح کرد.

وی با بیان شرایط استان و حجم مشکلات موجود، کمک به تقویت ردیف‌های بودجه‌ای در حوزه‌های زیرساختی و اجرای پروژه‌های عمرانی را خواستار شد و راهکارهایی در این زمینه ارائه کرد.

قالیباف ضمن پذیرش بررسی شرایط برای کمک به تقویت ردیف‌های بودجه‌ای در راستای حل مشکلات استان، قول مساعد داد.

استاندار خراسان جنوبی در دیدار با علی نیکزاد، نایب ‌رییس مجلس شورای اسلامی نیز از برنامه‌های توسعه‌ای و عمرانی استان گفت و درخصوص اقدامات صورت گرفته و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در راستای محرومیت‌زدایی و تامین زیرساخت‌ها، سخنان ایراد کرد.

سفر تخصصی هیات پارلمانی جمعی از مجلسی‌ها به ریاست نایب رئیس اول مجلس و رصد شرایط از نزدیک به منظور کمک به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، نتیجه این نشست و از وعده‌های نیکزاد به استاندار خراسان جنوبی بود.

معتمدیان در دیدار با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس هم گزارشی درخصوص وضعیت معیشتی و اشتغال مردم استان و جامعه هدف زیر پوشش نهادها مطرح کرد.

نتیجه این نشست طولانی هم وعده سفر نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی، رؤسای نهادهای حمایتی و شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان بود تا در سایه برنامه‌ریزی همه ظرفیت‌ها در جهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال استان اقدامات لازم صورت گیرد.

همچنین دیدار با مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و بررسی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در استان از دیگر برنامه‌های استاندار در روز دیدار با مجلسی‌ها بود

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39763

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن