استان هاگیلان

دوره‌های آموزشی برای کارگزاران روابط‌عمومی‌ها برگزار می‌شود

به گزارش تفاهم آنلاین؛ امیرحسین کبیری عصر امروز (شنبه) در دیدار کارکنان حوزه روابط عمومی استانداری با نماینده عالی دولت در گیلان که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد؛ شعار امسال هفته روابط عمومی را روابط عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم ذکر و اضافه کرد: عناوین تعیین شده برای روزهای این هفته نیز روابط عمومی و علم، فضای مجازی، سواد رسانه ای، مسئولیت اجتماعی، مدیریت بحران، سلامت و جهش تولید است.

وی هفته روابط عمومی را بهترین فرصت برای تعمیق ارتباطات و اعتمادسازی خواند و ادامه داد: در همان روزهای نخست شیوع کرونا؛ اهمیت ارتباطات سازنده، روابط عمومی، آگاهی بخشی به مردم و اطلاع‌رسانی صحیح بیش از پیش مشخص شد.

کبیری افزود: به‌منظور آگاه‌سازی عمومی از این بیماری؛ تولید فرآورده‌های متنوع رسانه‌ای و انتشار وسیع آنها در رسانه ها در دستور کار قرار گرفت.

وی تقویت و تحکیم ارتباطات سازنده و هدفمند با رسانه ها را از جمله راهبردهایی عنوان کرد که باید در اولویت اقدامات روابط عمومی ها باشد.

وی همچنین احیاء شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان و نیز برگزاری دوره های آموزش کاربردی برای کارگزاران روابط عمومی ها را از دیگر مواردی عنوان کرد که طی سال جاری دنبال می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=25550
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن