بانک-بیمه-بورس

دلفراز: مدیریت دانش در صنعت بیمه باید نهادینه شود

مدیرعامل بیمه ملت با بیان اهمیت آموزش منابع انسانی و توجه به امر آموزش کارکنان در صنعت بیمه گفت: آزمون جامع عمومی با هدف افزایش دانش عمومی و تخصصی کارکنان شرکت بیمه ملت و ایجاد شاخص‌هایی برای رتبه‌بندی شغلی برگزار شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر دلفراز با تاکید بر اهمیت به‌روز بودن دانش و اطلاعات کارکنان و اشراف به قوانین و مقررات بیمه، ارتقای سطح آگاهی علمی و دانش تخصصی را مهم دانست و افزود: نخبه‌پروری و مدیریت دانش از جمله عوامل کلیدی در میزان رشد و پیشرفت شرکت است بنابراین می‌کوشیم کارکنان بیمه ملت را به لحاظ دانش و اطلاعات به عنوان نخبه‌ پرورش دهیم.

وی با اشاره به این‌که آزمون جامع عمومی برای اولین بار در صنعت بیمه، در بیمه ملت برگزار شد؛ بیان کرد: مدیریت دانش در صنعت بیمه باید نهادینه شود و با برگزاری چنین آزمون‌هایی کارکنان می‌توانند اطلاعات و دانش شغلی خود را محک بزنند.

مدیرعامل بیمه ملت، کسب موفقیت در این آزمون‌ها را در ارتقای کارکنان و در راستای تحقق شایسته‌سالاری ذکر کرد و گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است و باید با افزایش دانش به درستی پرورش یابد، مطالعه بخش‌نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بیمه و تلاش در به‌روزرسانی اطلاعات موجب افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه می‌شود.

دلفراز آموزش در حین کار را نوعی خدمت دانست و ادامه داد: افزایش کیفیت خدمات در پی بالابردن دانش شغلی کارکنان؛ اثرات مثبتی را با خود به همراه داد که این اثرات در نهایت به همکاران و شعب برمی‌گردد.

شایان ذکر است؛ در پایان این جلسه، از فاطمه رازقی، اسرا امیرخانی نجف‌آبادی، امیر شایگانی، سعید عباسی اضماره، زهرا اسدی، الهه خالصی، فاطمه طابنده، سعید معدنچی‌ها و حسین احمدی به عنوان نفرات برتر آزمون جامع عمومی بیمه ملت تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این آزمون که از طریق سامانه جامع آموزش به صورت آنلاین روز پنجشنبه نهم مردادماه در قالب 115 تست چهار گزینه‌ای در 7 مبحث برگزار شد، تعداد 328 نفر از پرسنل شرکت کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45518
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن