گیلان

دقیق: توجه ویژه بانک ملی به توسعه زیرساخت های آموزشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت: بانک ملی همراه خیرین مدرسه‌ساز با اجرای طرح آجر به آجر به توسعه زیرساخت‌های آموزشی برای آینده‌سازان این مرز و بوم توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس علی دقیق در دیدار با سید رسول میرخلفی-ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان ضمن تشکر از اهتمام بانک ملی به توسعه فضاهای آموزشی استان گفت: بانک ملی همراه خیرین مدرسه ساز با اجرای طرح آجر به آجر به توسعه زیر ساخت های آموزشی برای آینده سازان این مرز و بوم توجه ویژه ای دارد.

وی در ادامه تصریح نمود: احداث ۵ فضای آموزشی توسط بانک ملی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان در مناطق کم برخورد دار از خدمات ارزنده بانک ملی در سال‌های اخیر است که نشان دهنده اعتقاد و ایمان این بانک به رسالت اجتماعی خود و رفع کمبود های زیرساخت های آموزشی است.

مهندس دقیق با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی در میان اقشار مختلف جامعه، افزود: طرح آجر به آجر با هدف نهادینه نمودن این فرهنگ مقدس و در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با تبیین و تشریح ابعاد مختلف اجرای طرح آجر به آجر ، از همراهی بانک ملی در اجرای این برنامه ها تقدیر نمود.
وی با اشاره به راه‌های مختلف برای مشارکت خیرین و عموم مردم در امر مقدس مدرسه‌سازی، خاطر نشان کرد: یکی از راههایی که مردم عزیز ما می توانند به سهولت و با هر مبلغی، خود را در آینده فرزندان ما سهیم سازند کد #۲۴۵۲۴۶۶۵۵ می‌باشد امیدوارم بانک ملی نیز این کد را در برنامه های خیری خود لحاظ نماید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=44479
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن