گیلان

دستور استاندار گیلان برای تأمین اعتبار بیمه تکمیلی خبرنگاران و تسویه بدهی مالیاتی خانه مطبوعات

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان از دستور نماینده عالی دولت در استان برای تأمین اعتبار تسویه بدهی مالیاتی خانه مطبوعات و نیز بیمه تکمیلی خبرنگاران در آستانه هفدهم مردادماه روز خبرنگار خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، امیرحسین کبیری با اشاره به دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان که با همراهی یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان با دکتر زارع نماینده عالی دولت در استان در آستانه روز خبرنگار انجام شد، اظهار داشت: در این دیدار از تلاش های مستمر اهالی رسانه در اطلاع رسانی عمومی، قدردانی شد.
وی، رویکرد تعاملی رسانه های استان، همسویی با راهبردهای توسعه ای گیلان و نیز نقش اثرگذار آنها در آگاهی افزایی جامعه را موضوعی عنوان کرد که از سوی استاندار گیلان شایسته تقدیر دانسته شد.
کبیری ادامه داد: تأمین اعتبار برای پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلان و نیز تسویه بدهی مالیاتی خانه مطبوعات استان که به یکی از چالش های مهم برای این نهاد صنفی تبدیل شده بود، از جمله نتایج این دیدار بوده است.
وی یادآور شد: مراسم بزرگ تجلیل از خبرنگاران که طی سال های گذشته با دعوت از حدود ۵۰۰ نفر از تلاشگران عرصه رسانه و با حضور استاندار گیلان برگزار می شد، امسال بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نخواهد شد.

 

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=38468
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن