مناطق آزاد-گردشگری

محدودیت‌های قرمز کرونایی در منطقه آزاد انزلی اعمال می‌شود

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: اعمال محدودیت‌های قرمز کرونایی از فردا (شنبه 21 فروردین ماه) در این منطقه اعمال می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهدی کاظمیان با بیان اینکه در راستای اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت کشور و بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد ملی کرونا کشور، شهرستان بندر انزلی جزو مناطق با وضعیت قرمز کرونایی تبدیل و اعلام شده است، لذا محدودیت‌های لازم برای مشاغل و فعالیت‌ها در محدوده این منطقه از فردا اعمال‌ می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳، ۴ تا اطلاعیه بعدی در کل محدوده این منطقه اعم از داخل و خارج از فاز تجارت تعطیل‌ می‌باشند.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: مشاغل گروه یک از جمله کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، واحدهای حمل و نقل عمومی، ادارات، مراکز امدادی و بانک‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و میوه و سبزیجات، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بیرون بر، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌های عرضه مصالح ساختمانی و قطعات یدکی‌ می‌‌توانند در ساعات تعیین شده به فعالیت خود ادامه دهند.

کاظمیان بیان کرد: مرکز شماره‌گذاری خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی نیز به دلیل قرار گرفتن در گروه ۲ مشاغل تا اطلاع بعدی ستاد کرونا تعطیل‌ می‌باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=67749
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن