اجتماعی

در مناطق ۱۱ ،۱۶ و ۱۸ کلینیک درمانی ایجاد می شود

مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به افتتاح مرکز جامع سلامت روان در منطقه ۲، کلینیک درمانی در منطقه ۹ درباره ایجاد کلینیک هایی در دیگر مناطق و همکاری شهرداری با سازمان نظام پزشکی توضیح داد.

به گزارش ایسنا حمید چوبینه با بیان اینکه فضای فیزیکی و ساختمانی مرکز جامع سلامت روان در منطقه ۲ در حال استفاده است اما افتتاح آن با حضور شهردار تهران به زودی انجام خواهد شد، گفت: فعالیت این مرکز به لحاظ نرم افزاری و اموری که باید توسط متخصصان و شورای تخصصی حوزه روانشناسی و روانپزشکی انجام شود، از حدود پنج ماه گذشته و با شیوع کرونا آغاز شد.

وی درباره افتتاح کلینیک منطقه ۹ اظهارکرد: این کلینیک جامع در حوزه بهداشتی درمانی خدمات مختلفی از جمله آزمایشگاه، فیزیوتراپی، داروخانه، بینایی سنجی، اورژانس، بخشهای تخصصی زنان کودکان و تخصص های داخلی و عفونی ارائه می دهد.

چوبینه ادامه داد: ساختمان این کلینیک توسط شهرداری منطقه ۹ آماده شده است و شرکت شهر سالم تجهیزات لازم را در آن مستقر کرده و هفته آینده با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

چوبینه در ادامه درباره ساخت و ایجاد کلینیک در دیگر مناطق شهر تهران اظهارکرد: ایجاد کلینیک هایی در سه منطقه ۱۱، ۱۶ و ۱۸ در دست اقدام است همچنین در منطقه ۷ مرکز جراحی محدود دندانپزشکی از گذشته طراحی شده که به دلیل مشکلات مالی  هنوز ساختمان آن توسط  شهرداری منطقه به شهر سالم تحویل داده نشده است.

به گزارش سایت شهر مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در پایان با اشاره به همکاری شهرداری و سازمان نظام پزشکی گفت: برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی این است که با همکاری شهرداری روز پزشک (بزرگداشت ابوعلی سینا) به عنوان یک رویداد ملی خدمات پزشکی و تکریم خدمات پزشکی منظور شود تا از پزشکان و پرستاران کادر درمانی قدرشناسی شود. علاوه بر آن همکاری های لازم شهرداری تهران با سازمان نظام پزشکی برای حفظ سلامت و آموزش شهروندان برای مقابله با بیماری کرونا انجام می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=38927
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن