بانک-بیمه-بورسدسته‌بندی نشده

در مراسم تجلیل از برترین های فروش بیمه های زندگی:اسامی برندگان جشنواره نوبهار زندگی بیمه پارسیان اعلام شد

 

برندگان خوش ­حساب بیمه ­های زندگی بیمه پارسیان در جشنواره نوبهار زندگی و همچنین نمایندگان برتر فروش بیمه ­های زندگی در جشنواره ستارگان فروش این شرکت معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ طی برگزاری مراسم تجلیل از برترین­ های فروش بیمه­ های زندگی که با حضور مدیران ارشد و جمعی از سرپرستان، روسای شعب و نمایندگان برگزار شد، از نمایندگان برتر جشنواره ستارگان فروش بیمه ­های زندگی که براساس شرایط اعلام شده جشنواره موفق به کسب امتیاز لازم شده بودند با اهدای جوایز نفیسی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم، قرعه ­کشی برای انتخاب بیمه‌گذاران خوش حساب بیمه ­های زندگی در جشنواره نوبهار انجام و برندگان این جشنواره معرفی شدند.

طبق اطلاع رسانی قبلی، در این جشنواره بیمه گزاران بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان که اقساط خود را از ابتدای سال 1400 تا  فروردین ماه 1401 به صورت کامل پرداخت نموده و دارای اقساط معوق نبودند در پنج گروه زرین، سیمین، برنزین، بلورین و نخستین براساس امتیازات کسب شده قرار گرفتند و با انجام قرعه کشی، جوایز نفیسی به برندگان اهدا گردید.

توضیح اینکه جوایز نقدی به صورت اندوخته بیمه ­نامه ­های برندگان قرعه­ کشی، در حساب بیمه نامه عمر و سرمایه­ گذاری ایشان منظور خواهد شد.

مراسم تجلیل از نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی و قرعه­ کشی بیمه‌ گذاران خوش حساب زندگی در راستای تکریم و قدردانی از شبکه فروش و بیمه‌ گزاران و همچنین رعایت اصل مشتری مداری برگزار شد و در پایان بر اساس شرایط اعلامی و امتیاز اعطا شده به برترین­ ها و برندگان، جوایز ارزشمندی اهدا شد.

بیمه­ گزاران محترم می­توانند جهت اطلاع از نتیجه قرعه­ کشی، از تاریخ 31/03/1401 به سایت بیمه پارسیان به آدرس parsianinsurance.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85162
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن