اقتصادی

در اوج تحریم کرونا را مدیریت کردیم

به گزارش تفاهم آنلاین،نمکی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونای استان گیلان گفت: امروز خوشبختانه در یکی از ایام بسیارناب تاریخ به لحاظ مدیریت بیماری کرونا قرار گرفته ایم و این مقایسه‌ای است که دنیا می‌تواند در رابطه با عملکرد کشور ما با همه تحریم‌ها و تنگنا‌های ناشی از آن و مدیریت این بحران داشته باشد.

وی گفت: جمهوری اسلامی در اوج تحریم و مشکلات اقتصادی توانست نسبت به سایر کشورها به طور نسبی دامنه شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ را مدیریت کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این مدال افتخاری است برای مردمان این سرزمین که در تمام امور با وفاق ملی و همدلی تمام، همراهی کردند و توانستند این ویروس و بیماری افسارگسیخته و بسیار وحشتناک را به گونه‌ای مهار و زنجیر کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همین همدلی و همسویی و وفاق ملی بتوانند دستاورد‌های مطلوب تری در مدیریت بیماری کووید ۱۹ و ویروس خطرناک کرونا رقم بزنند.

وی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مدافع سلامت خاطر نشان کرد: این عزیزان در شرایطی که همه از کانون عفونت فرار کردند عاشقانه مثل پروانه به گرد بیماران مبتلا چرخیدند و با عزت و سربلندی کار را مدیریت کردند و در این مسیر تعدادی به بیماری مبتلا شده و جان به در بردند و تعدادی هم در این بلا جان به جان آفرین تسلیم کردند و شهید شدند.

وزیر بهداشت، با قدردانی از همه این مدافعان ضمن تسلیت به همه خانواده‌های شهدای مدافع سلامت افزود: برای این خانواده‌های گرانقدر که نتوانستند برای عزیز خود مراسم ترحیم برگزار کنندو این داغ دلسوختگی را در خود نهفته نگه داشتند، تسلیت عرض می‌کنم.

وزیر بهداشت گفت: از صبوری و همراهی آن‌ها با جامعه پزشکی، پیراپزشکی و کادر درمانی کشور برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ قدردانی می‌کنم.

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع سلامت ودرگذشتگان بیماری کووید۱۹ با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان و با مداحی و بدون حضور مستمع برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی گیلان پخش شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=23796
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن