کارآفرینی

دریافت مجوز استخدام ۴۷۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از دریافت ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی برای آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان، ۲۰ هزار مجوز مربوط به جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی است که از طریق کنکور سراسری ورود پیدا می کنند.

علی الهیار ترکمن در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت جذب نیرو و استخدام در وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: خوشبختانه در اقدامی که طی سال های قبل کم نظیر بوده است برای امسال ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی از سوی سازمان امور اداری استخدامی دریافت کرده ایم.

وی افزود: موارد به سازمان سنجش اعلام شده تا نسبت به تمهید مقدمات و برگزاری آزمون اقدام کنند. هر زمانی که سازمان سنجش اعلام کرد و دفترچه منتشر شد متقاضیان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سهمیه جذب از طریق کنکور سراسری گفت: از ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی، ۲۰ هزار مجوز مربوط به جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی است که از طریق کنکور سراسری ورود پیدا می کنند.

الهیار افزود: ۲۷ هزار و ۳۰۰مجوز استخدامی نیز از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان صادر شده است و به این ترتیب است که فارغ التحصیلان دانشگاهی در آزمون استخدامی که احتمال برگزاری آن در شهریور ماه وجود دارد اما هنوز نهایی نشده است، شرکت می کنند.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان با توجه به ضوابط وارد دوره حرفه آموزی معلمی شده و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=41249
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن