بانک-بیمه-بورس

درخشش بانک رفاه کارگران در میان صد شرکت برتر کشور

بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، بانک رفاه کارگران در ردیف 10 شرکت برتر ایران قرار گرفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، سازمان ‌مدیریت ‌صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران (IMI-100) را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی هر ساله بر اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت ها و موسسات تجاری و با استناد به صورت های مالی تایید شده و ارزش افزوده ، میزان دارایی و اشتغال زایی ، سودآوری و ارزش بازار انجام می گیرد.
این رتبه بندی با الهام از رسالت آن سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی حال حاضر کشور ارائه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.
در رتبه بندی شرکت های برتر ایران در سال 1399، بانک رفاه کارگران بر اساس اعلام نظر دبیرخانه همایش شرکت های برتر ایران در سازمان مدیریت صنعتی، توانست با کسب رتبه 7 از نظر شاخص فروش، در ردیف 10 شرکت برتر ایران قرار گیرد.
رتبه بندی امسال همانند سال های گذشته، فقط بر اساس شاخص فروش و با بررسی صورت های مالی سال 1398 شرکت ها انجام شده است که بانک رفاه کارگران موفق شد با کسب رتبه 7 در ردیف 10 شرکت برتر کشور قرار گیرد.
بانک رفاه کارگران در چند سال اخیر با وجود محدودیت‌ها و برخی موانع توانسته با ارتقای کیفیت خدمات خود به شهروندان در دو سال متوالی، انتخاب شود و این بانک تلاش دارد با وجود نیروهای تحصیل‌کرده و پرتلاش، رشد و تعالی خود را ادامه دهد.
بررسی صورت های مالی این بانک نشان می دهد عملکرد قابل قبولی داشته وتوانسته است به عنوان بانکی قوی در حوزه های مختلف اقتصادی کشور حضور مؤثری هم داشته باشد و خدمات مناسبی به مشتریان خود و خانواده بزرگ سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهد .
تسهیلات در قالب طرح های مختلف همواره جزو برنامه های اصلی بانک رفاه بوده است و همچنین افزایش سرمایه این بانک نشان دهنده مدیریت و برنامه ریزی مناسب مدیران ارشد این بانک است که توانسته با سرمایه اندک بانک در سال های گذشته، دامنه فعالیت و ارائه خدمت به هموطنان را گسترش دهد.
همچنین با نظر مساعد و موافقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی با افزایش سرمایه، در آینده نزدیک خدمات بانک رفاه کارگران توسعه می یابد.
صورت های مالی این بانک نشان می دهد که عملکرد قابل قبولی داشته وتوانسته است به عنوان بانکی قوی در حوزه های مختلف اقتصادی کشور حضور مؤثری هم داشته باشد و خدمات مناسبی به مشتریان خود و خانواده بزرگ سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهد .
بانک رفاه با شفافیت در عملکردها و تمامی فعالیت ها و برنامه های بانکی در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت مصالح بانک و شفافیت کامل، تاکنون توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند.
همچنین بانک رفاه در چند سال اخیر توانست به دستاوردهای مهمی دست پیدا کند و برنامه ریزی مداوم سبب شد تا بانک رفاه در دو سال متوالی به عنوان 10 شرکت برتر ایران معرفی شود.
گفتنی است؛ سازمان مدیریت صنعتی هر ساله اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران می کند این رتبه بندی که 500 شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می کند، با هدف شناسایی جایگاه بنگاه های اقتصادی و گروه های صنعتی (رشته های مختلف کسب و کار) گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=63500
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن