گزارش

درباره سایت تسمینو بیشتر بدانید

تسمینو به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های ایرانی در زمینه درج رپورتاژ، تولید محتوا و خرید بک لینک شناخته می شود که با داشتن ۵ سال تجربه کاری و بیش از یک هزار کمپین و مشتری خوشحال، فعالیت می کند.

تسمینو یکی از آژانس های فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. در این مقاله می خواهیم درباره سایت تسمینو، خدمات و ویژگی های این آژانس تبلیغاتی، بیشتر بحث کرده و با آن آشنا شویم. تسمینو به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های ایرانی در زمینه درج رپورتاژ، تولید محتوا و خرید بک لینک شناخته می شود که با داشتن ۵ سال تجربه کاری و بیش از یک هزار کمپین و مشتری خوشحال، فعالیت می کند. برای آشنایی درباره سایت تسمینو می توانید این مقاله را بخوانید.

معرفی سایت تسمینو درباره سایت تسمینو

تسمینو را می توان از وب سایت هایی هوشمند در عرصه سئو سایت دانست که فعالیت عمده آن در عرصه دیجیتال مارکتینگ می باشد. این وب سایت با داشتن ۱۰۰۰ مشتری و همچنین ۱۰۰۰ کمپین موفق در طول عمر ۵ ساله خود، به عنوان یکی از بهترین مراجع برای اجرای رپورتاژهای آگهی شناخته می شود.

هدف اصلی تسمینو با داشتن یک تیم ۸ نفره جوان و مجرب، ارائه خدماتی در حوزه سئو است که از جمله آنها باید به تولید بک لینک، تولید محتوا و رپورتاژ آگهی به عنوان اصلی ترین حوزه های فعالیتی این وب سایت اشاره نمود. امروزه این وب سایت توانسته است برای طیف وسیعی از انواع وب سایت های خبری، ورزشی، فرهنگی، فروشگاهی و تکنولوژی همکاری خوب و مداومی داشته باشد.

در ادامه مقاله بیشتر به سایت تسمینو خواهیم پرداخت.

درباره سایت تسمینو

همانطور که در قسمت معرفی اجمالی سایت تسمینو بیان کردیم، سایت تسمینو یک آژانس تبلیغاتی اینترنتی است که در  قالب یک شرکت فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده که امروزه به عنوان ارائه کننده سه فعالیت اصلی مشغول به خدمت به کسب و کار اینترنتی می باشد. این فعالیت ها عبارتند از:

  • رپورتاژ آگهی تسمینو
  • بک لینک
  • تولید محتوا

در کنار این فعالیت ها، یکی از مهمترین ویژگی های تسمینو را می توان داشتن یک تیم متخصص دانست که به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی و مشاوره تمام وقت را به کاربران خود ارائه می دهند. همچنین عقد قرارداد و انجام آن در کمترین زمان با بهینه ترین کیفیت را می توان مزیت اصلی همکاری با این وب سایت دانست. جالب است همچنین درباره سایت تسمینو این را بدانید که شعار این شرکت عبارت است از: ” ما بهترین نیستیم، اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند! “

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی را می توان یک گزارش هوشمند تجاری دانست که در آن گزارش ها بر مبنای داده های پویا و  واقعی ارائه می شود که در پاسخ به نیاز کاربر می باشد. این گزارش ها معمولا در پاسخ به یک سوال با نیاز خاص در تجارت طراحی شده اند.

یکی از ویژگی های اصلی رپورتاژ آگهی این است که کاربران با خواندن آن به عنوان یک گزارش استاتیک، سوالاتی در ذهنشان ایجاد می شود که این سوالات با هوشمندی از طریق داده هایی که در رپورتاژ قرار داده شده است، جواب داده می شود. درباره سایت تسمینو این را هم باید بدانید که رپورتاژ آگهی یکی از خدمات این آژانس تبلیغاتی است که شما می توانید با استفاده از آن، اعتبار و قدرت نفوذ برند خود را در وب سایت های معروف افزایش دهید.

به طور خلاصه در مورد فواید رپورتاژ آگهی باید گفت:

  • این گزارش ها ساختاری جمع و کامل دارند که می توانند به عنوان یک مقاله در رسانه های معتبر منتشر شوند.
  • احتمال خواندن این رپورتاژ ها توسط کاربران بسیار بالا است.
  • مطرح شدن برند و نام شما در بین این گزارش بین اخبار و مقالات رسمی می تواند اعتبار شما را به عنوان یک کسب و کار اینترنتی بسیار بالا برد.
  • هزینه رپورتاژ آگهی در مقایسه با دیگر روش ها بسیار مناسب می باشد.
  • رپورتاژ آگهی از نظر سئو، تاثیر مثبتی بر وب سایت شما دارد.

بک لینک ها

یکی دیگر از مواردی که لازم است درباره سایت تسمینو بدانید، این است که این سامانه تبلیغاتی دیجیتال در راستای افزایش سئو برای وب سایت های مختلف، به ارائه بک لینک ها نیز می پردازد. همانطور که می دانید الگوریتم جستجوی Google تاکید زیادی روی جمع شدن بک لینک دارد. بک لینک ها را می توان یکی از پرکاربردترین روش ها برای بهینه سازی موتور جستجو یا SEO دانست. بسیاری از صاحبان وبلاگ ها و وب سایت ها امروزه ممکن است نسبت به اصطلاح و مزیت “backlink” ناآگاه باشند. بک لینک را می توان پیوندهای دریافتی به یک صفحه وب دانست. هنگامی که یک صفحه وب به هر صفحه دیگری پیوند می یابد، به آن بک لینک گفته می شود. در گذشته بک لینک ها معیار اصلی برای رتبه بندی یک صفحه وب بودند.

از مزیت های بک لینک ها می توان به سه مورد مهم آنها اشاره کرد که عبارتند از:

  • رتبه بندی ارگانیک (طبیعی) را بهبود می بخشد
  • کشف سریع و نمایه سازی سایت شما توسط ربات های موتور جستجو راحت تر می شود
  • و مهمترین مزیت این است که ترافیک ورودی به سایت شما (که غالبا داوطلبانه و برای یافتن اطلاعات بیشتر از طریق کاربر است) از طریق این لینک ها بسیار افزایش می یابد

تولید محتوا

یکی دیگر از نکات مهمی که درباره سایت تسمینو باید بدانید، تولید محتوا به عنوان یکی از کلیدی ترین خدمات این آژانس تبلیغاتی است. چیزی که در دنیای پرمشغله امروزه می تواند شما را از سایرین متمایز کرده و کاربران بسیاری را جذب کند، تولید محتوا با کیفیت است که می توانید با دانش کافی درباره سایت تسمینو به این مهم دست یابید. در مورد اهمیت تولید محتوا بسیار مهم است بدانید که:

“محتوا پادشاه است”، جمله ای که می تواند بیانگر عمق اهمیت این نوع فعالیت در بین دیجیتال برندینگ باشد. بازاریابی محتوا در قلب موفقیت ترین کمپین های بازاریابی دیجیتال قرار دارد. در پشت هر برند و مارک معتبری، یک محتوای ارزشمند و مرتبط وجود دارد که به مفهوم واقعی بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

از مهمترین مزایایی که تولید محتوا می تواند برای تجارت های بزرگ و کوچک داشته باشد، می توان گفت:

  • مهمترین مزیت، خلق شهرت برند برای شما با ایجاد اعتماد از طریق مشاهده محتواهای ارزشمند است.
  • محتوای با کیفیت می تواند سبب تبدیل شدن وبسایت شما به یکی از به روز ترین و بهترین وب سایت هایی شود که کاربر همواره منتظر پست ها و مطالب آن خواهد بود.
  • برند سازی از طریق تولید محتوا یکی از راه های اصلی در فضای مجازی است.
  • تولید محتوا مداوم که فیدبک داشته باشد، باعث افزایش سئو و جلب توجه موتورهای جستجو خواهد شد.
  • بخش اعظمی از ایجاد اعتماد و رشد وب سایت شما می تواند در گرو همین تولید محتوا باشد.

راه های ارتباط با ما

حال که درباره سایت تسمینو و خدمات آن بیشتر آشنا شدید، می توانید از طریق راه های زیر، با وب سایت و مسئولین تسمینو ارتباط برقرار کنید.

  • شماره تلفن: ۰۲۱-۲۸۴۲۴۳۳۹
  • آدرس:  رشت – خیابان لاکانی – مجتمع کاسپین – طبقه ۵ واحد۹
  •  از طریق سایت و تلگرام

همچنین شما می توانید از طریق وب سایت در بخش تماس با ما، به راحتی اطلاعات تماس و پیام خود را برای مسئولین این آژانس تبلیغاتی نوشته و ارسال کنید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73621
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن