ورزشی

دبیرکل کمیته ملی المپیک: پرداختی ما به فدراسیون‌ها به ۷۵ درصد رسید

دبیرکل کمیته ملی المپیک از اضافه شدن این کمیته به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خبر داد.

به گزارش تسنیم، کیکاووس سعیدی درباره حمایت‌های کمیته ملی المپیک از المپین‌های کشورمان گفت: بر اساس اعلام رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، المپیک توکیو تحت هر شرایطی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی برگزار می‌شود. این موضوع برای همه 52 نفری که در 11 رشته سهمیه گرفتند، بارقه امید است و امیدوارم در مسابقاتی که اوایل سال آینده برگزار می‌شود، سایر سهمیه‌ها را هم کسب کنیم.

وی در مورد پرداختی‌های کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌های المپیکی گفت: مرحله دوم حقوق ورزشکاران و کادر فنی فدراسیون‌هایی که سهمیه گرفته‌اند، به حساب فدراسیون‌ها واریز شد. همچنین پرداخت حقوق چهار ماهه سوم به 14 نفری که از بورسیه المپیک استفاده کرده‌ بودند، انجام شده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک که با برنامه «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: بخش دیگری از بودجه مصوب فدراسیون‌ها با دستور صالحی امیری، به حساب 46 فدراسیون ورزشی واریز شد و پرداختی ما به 75 درصد رسیده است. نقطه مطلوب ما پرداخت صد درصدی است و ما به هدف‌مان نزدیک شدیم. امیدوارم صد درصد بودجه فدراسیون‌ها را پیش از موعد پرداخت کنیم تا کارگشا باشد.

سعیدی درخصوص پیشنهاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نامه‌نگاری کمیته ملی المپیک با فیفا برای تسریع در تأیید اساسنامه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نسبت به همه فدراسیون‌ها موضع نظارتی و حمایتی داریم و مداخله‌ای در امور داخلی فدراسیون‌ها نمی‌کنیم. اساسنامه، عالی‌ترین مرجع فنی هر فدراسیون است. تاکنون چند پیش‌نویس تهیه شده و فدراسیون آن را به فیفا ارسال کرده است. ما نظرات خود را منعکس کردیم که لحاظ شده است. یکی از آنها، عدم حضور کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون بود که این موضوع اصلاح و این ایراد رفع شده است.

وی با بیان اینکه اساسنامه همه فدراسیون‌ها باید به تأیید فدراسیون جهانی فوتبال برسد و باید منتظر پاسخ فیفا باشیم، گفت: اساسنامه باید بیاید تا بر اساس آن، مجمع فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و فدراسیون هم پیگیری‌های خودش را خواهد داشت تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47389
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن