انرژی

خلاصه عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در سال 1398

به گزارش تفاهم آنلاین ؛دکتر محمداسماعیل هنرمند خاطرنشان کرد : در سال 98 برای تامین برق مطمئن مشترکین و اصلاح شبکه های توزیع برق باتوجه به رشد مصرف انرژی در استان گام های بزرگ و موثری برداشته شد .
وی گفت: با تلاش کارکنان ساعی این شرکت و به رغم تنگناهای مالی موجود درسال 1398 ، بیش از 896 کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (20 کیلوولت ) و شبکه فشار ضعیف بصورت زمینی وکابل خود نگهدار ، برای 41035 مشترک جدید و رفع ضعف برق تعدادی از مشترکین قبلی (با توجه به رشد جمعیت و رشد مصرف برق) شهری و روستایی در کلیه مناطق استان گیلان احداث شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : در این بازه زمانی ، تعداد 831 دستگاه ترانسفورماتور( کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفیت 139745 کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد و بیش از 71 کیلومتر شبکه معابر هوائی و زمینی جهت روشنایی معابر درسطح شهر و روستا احداث شد ، برای مجموع شبکه روشنایی معابر فوق الذکر تعداد 5030 دستگاه چراغ لاک پشتی با لامپ های گازی پربازده نصب شد.
دکتر هنرمند یادآور شد : در سال 1398 تعداد یک روستا از مناطق محروم ، صعب العبور و کوهستانی استان گیلان از نعمت برق و روشنایی بهره مند شد.
وی تاکید کرد : باتوجه به چندین مرحله بارش برف سنگین در سالهای اخیر ، عملیات بازسازی شبکه های آسیب دیده و فرسوده با سرعت و جدیت در دستور کار شرکت قرار دارد و از این رو در سال 98 بیش از 516 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده برکنار و با کابل خودنگهدار جایگزین و تعداد 2097 پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار و 11903 پایه جدید بتونی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب گردید .
هنرمند افزود : پیک بار مصرف در سال 98 در استان گیلان برابر با رقم 1594.4 مگاوات بود .
دکتر هنرمند اظهار داشت : در سال 1398 یکی از پروژه های مهم طرح ملی قبض سبز(حذف قبوض کاغذی برق) بود که به همت همکاران پرتلاش و همراهی مشترکین محترم بصورت کامل و باموفقیت در سطح شرکت و استان انجام شد .
وی تصریح کرد : در حال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان تا پایان سال 98، حدود 152 میلیارد تومان است .
هنرمند افزود : وصول مبلغ بدهی بخش های مختلف مشترکین به شرکت ، تاثیر چشمگیر و بسزایی در خدمت رسانی مطلوب تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد داشت .
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد : ضروری است مردم شریف استان با به کارگیری راهکارهای مصرف صحیح انرژی در خانه و محیط های کسب و کار ضمن کاهش دادن بهای برق مصرفی خود ، نقش اجتماعی و حیاتی در تامین آسایش و رفاه شهروندان ایفا کنند ، لذا امیدواریم با همکاری مشترکین محترم که همواره یاور و پشتیبان کارکنان توزیع برق گیلان بوده اند بتوانیم تابستان و فصل گرم پیشرو را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم .
وی گفت : این شرکت درحال حاضر بیش از یک میلیون و 477 هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک ، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان کشور قرار داده است .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=23817
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن