صنعت-معدن-تجارت

خط تولید موتور دیزلی با استاندارد یورو4 و 5 در شرکت ایدم افتتاح شد

به گزارش تفاهم آنلاین؛ ظرفیت سالانه تولید موتورهای 355، 364 و 457 با سطح خودکفایی 75 درصد 9 هزار دستگاه برنامه ریزی شده است.
شرکت ایدم برای ارتقای موتورهای تولیدی و به منظور تحقق مدل درآمدی تدوین شده در سال جاری، خودکفایی و تولید موتور OM457 و ارتقای استاندارد آلایندگی موتورهای OM355، OM364 و OM457 به سطح یورو5 و کاهش مصرف سوخت این موتورها با استفاده از سیستم Common Rail را در دستور کار قرار داده است.
صرفه جویی ارزی 10 هزار یورویی به ازای تولید هر دستگاه موتور 457 از نتایج پروژه های توسعه ای ایدم در سال جاری است. همچنین تعمیق ساخت داخل موتور 355 صرفه جویی ارزی 5 هزار یورویی و موتور 364 صرفه جویی 3 هزار یورویی به دنبال خواهد داشت.
کاهش مصرف سوخت از دیگر نتایج پروژه های شرکت ایدم است.
در نیمه دوم سال گذشته، شرکت ایدم با تهیه مدل درآمدی جدید در مسیر رشد درآمدزایی، خروج از زیان دهی و دستیابی به سودآری پایدار از طریق افزایش سهم و توسعه بازار موتورهای خودرویی و صنعتی، توسعه بازار قطعات یدکی، توسعه صادرات و فروش خدمات گام برداشته است. افزایش تولید و فروش، بخشی از نتایج برنامه های توسعه ای این شرکت بوده که 60 درصد آن در نیمه دوم سال گذشته محقق شده است.
اصلاح ساختار مالی به منظور خروج از ماده 141 نیز بخشی از اقدامات این شرکت در نیمه دوم سال 98 به شمار می رود.
گفتنی است ایدم از زیرمجموعه های شرکت ایران خودرو دیزل در سال 51 به بهره برداری رسیده و هم اکنون با دارا بودن بیش از 700 نیروی انسانی توانمندی و ظرفیت تولید موتورهای سری 300 شامل 312، 363، 352 و 355 برای نصب در انواع محصولات مینی بوس، کامیونت، کامیون و اتوبوس را دارد. تولید موتورهای 457 برای نصب بر روی انواع کشنده و اتوبوس نیز بخشی از فعالیت های این مجموعه است. با اجرای پروژهای تعریف شده در ایدم امکان تولید و تحویل موتور با سطح استاندارد یورو5 نیز میسر می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=23377
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن