مناطق آزاد-گردشگری

خسارت ۶۵ درصدی کرونا به صنعت و گردشگری کشور

رئیس فراکسیون اتحاد و توسعه پایدار اتاق بازرگانی کشور گفت: باشیوع کرونا به بخش صنعت و گردشگری ۶۵ درصد و به بخش کشاورزی کشور ۸ درصد خسارت وارد شده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد صادقی در همایش روسای کمیسیون‌های کشاورزی اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور که در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: بر این اساس، تلاش‌ها برای پیشگیری از آسیب‌ها معطوف شده و شکل گیری فراکسیون کشاورزی در اتاق بازرگانی ایران یکی از راه‌های تقویت تولید و حمایت از این بخش است.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل فراکسیون کشاورزی در اتاق‌های بازرگانی کشور، جلوگیری از ضایع شدن حق کشاورزی در این مجموعه بوده و تقویت عرصه تولید در نگاه بخش خصوصی قرار گرفته است.

رئیس فراکسیون اتحاد و توسعه پایدار اتاق بازرگانی کشور، این فراکسیون را بازوی اتاق بازرگانی ایران دانست و گفت: امروز ایجاد امنیت غذایی مهم ترین موضوع در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران است که باید به این موضوع اهتمام داشته باشیم.

صادقی افزود: جایگاه کشاورزی در اتاق بازرگانی مظلوم واقع شده و باید به آن اهتمام ورزید.

وی با بیان اینکه هر ۲ ماه نشست کمیسیون‌های کشاورزی اتاق‌های بازرگانی در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری نشست در استان‌های مختلف علاوه بر شناسایی ظرفیت‌های تولیدی این مناطق، مانع از ضایع شدن حقوق کشاورزی در بخش تولید، صادرات و صنایع تبدیلی خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47874
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن