بانک-بیمه-بورس

خدمت‌رسانی شعب کشیک و ستاد بانک سینا به هم وطنان در ایام تعطیل مرداد ماه

با توجه به تعطیلی تمامی ادارات و بانک‌های استان‌های تهران و البرز تا سوم مرداد ماه جاری، شعب منتخب و ستاد میانی و مرکزی بانک سینا آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سینا در راستای خدمت رسانی مطلوب به مشتریان گرامی و با توجه به دایر بودن واحدهای صف و ستاد بانک در سایر استانها، در کنار فعالیت شعب کشیک در تهران و البرز، معاونت های مالی و سرمایه‌گذاری، شعب و مناطق و فناوری اطلاعات و مدیریت‌های امور بین الملل، بازرسی و حراست به صورت کشیک و با حداکثر یک سوم نیروی انسانی در محل کار حاضر خواهند بود.
بر این اساس ساعات حضور همکاران واحدهای بانک سینا تا سوم مرداد ماه در استان‌های تهران و البرز از ساعت ۸:۳۰ تا 12:30و ساعت خدمت‌رسانی به هموطنان از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود. طبق این دستورالعمل از 4 مردادماه، حضور کارکنان در شعب و ستاد از ساعت 6:30 تا 13:30 و ارائه خدمات به مشتریان گرامی از ساعت 7 تا 13 خواهد بود.
در خصوص ساعات کاری استان‌ها با توجه به شدت و ضعف شیوع گسترش ویروس کرونا تصمیمات مربوطه توسط ستاد مبارزه با کرونا در هر استان اتخاذ و ابلاغیه آن از سوی استانداری یا کمیسیون هماهنگی بانک‌ها اعلام خواهد شد.
گفتنی است در ایام تعطیل، خودپردازهای بانک سینا به صورت مرتب پول گذاری شده و در دسترس خواهند بود و مشتریان عزیز برای انجام امور بانکی خود می توانند از خدمات سامانه های غیرحضوری نظیر اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنند.
مرکز ارتباط ۲۴ ساعته مشتریان بانک سینا به شماره 02141731 نیز آماده پاسخگویی به مشتریان است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73935
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن