گیلان

خدمات‌رسانی الکترونیکی به مشترکان گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با گسترش بیماری کرونا در استان، شركت گاز بعلت دارا بودن زیرساخت‌های لازم، همه خدمات درخصوص گاز را به صورت الكترونيكي به مشترکین محترم ارائه می نماید.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس حسین اکبر با بیان اینکه بیش از یک میلیون خدمت در شش ماهه اول سال جاری انجام شده است، اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در استان، بالغ بر 80 درصد از درخواست های میز خدمت متعلق به بخش الکترونیک و غیرحضوری می باشد.

وی افزود: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن 3414 به مردم و مشترکین گرامی ارائه می دهد.

مهندس اکبر در ادامه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین هدف اصلی شرکت گاز می باشد و شرکت گاز استان گیلان درجهت تحقق این مهم، اقدام به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم براي روساي ادارات گاز شهرستان ها و همچنين رابطين ميز خدمت می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در سه بخش حضوری، الكترونيكي و دفاتر پیشخوان بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می گیرد.

وی افزود: بیشترین خدمات انجام شده در شش ماه اول امسال متعلق به بخش الکترونیک (سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای 3414 ) با بیش از 790 هزار خدمت می باشد و پس از آن دفاتر پیشخوان با 206 هزار خدمت و بخش حضوری با 17 هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند.

مهندس اکبر با اشاره به این موضوع که بیشترین خدمات ارائه شده در بهار و تابستان امسال متعلق به شهرستان های لنگرود، آستارا و تالش می باشد، اظهار داشت: لازم است سایر شهرستان ها نیز با تلاش و همت مضاعف درجهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان حرکت نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت، بویژه نیروهایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند خبر داد و گفت: در این دوره ها تلاش می کنیم تا با آموزش تعامل و رفتار مناسب با مشترکین، زمینه رضایتمندی بیش از پیش مردم و مشترکین عزیز را فراهم نماییم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52773
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن