اجتماعی

حناچی خبر داد: باز پس‌گیری 400 مورد از املاک شهرداری تهران

شهردار تهران اعلام کرد: تاکنون حدود 2 هزار ملک در تهران تعیین تکلیف شده و ۴۰۰ مورد با پیگیری‌های قانونی بازپس‌گیری شده ‌است.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایرنا، پیروز حناچی در دو توییت وابسته به هم در حساب رسمی خود در توئیتر نوشت: در راستای حفاظت از بیت‌المال، اقدامات لازم برای بازپس‌گیری املاک شهرداری تهران از طریق سازمان املاک و مستغلات و کمیسیون بند شش ماده ۵۵ مستمراً در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون حدود دو هزار ملک تعیین تکلیف شده و ۴۰۰ مورد با پیگیری‌های قانونی بازپس‌گیری شده‌است.

در بخشی دیگر از این دو توئیت آمده‌است: در مورد تعدادی از املاک هم قوه قضائیه راساً پیگیر موضوع است و گزارش اقدامات و لایحه‌ مربوطه، نیمه اول مهر به شورای شهر ارائه خواهدشد.

حناچی در پایان رشته توئیت خود نوشت: جلسات هم‌اندیشی شورا و شهردار محل مناسبی برای بررسی و رفع کاستی‌های احتمالی در این‌باره و هماهنگی بیشتر جهت سرعت‌بخشی به روند اقدامات خواهدبود.

محمد سالاری-رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری، محمود میرلوحی-عضو کمیسیون برنامه و بودجه، افشین حبیب‌زاده-معاون نظارت شورای شهر تهران و ناهید خداکرمی-عضو کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران طی روزهای اخیر درباره شفاف شدن واگذاری املاک، تذکر داده و خواهان ارائه گزارش از سوی شهرداری تهران شده بودند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46246
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن