بانک-بیمه-بورس

حمایت بانک شهر از تولیدکنندگان داخلی با هدف تحقق عملی جهش تولید

به گزارش  تفاهم آنلاین ،معاون اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه طی سالیان گذشته در بانک شهر همواره با پرداخت تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان تلاش های بسیاری برای تسهیل و رفع موانع تولیدات داخلی صورت پذیرفته،گفت:در سال جاری نیز حمایت این بانک از تولیدکنندگان داخلی با هدف تحقق عملی “جهش تولید” ادامه خواهد یافت.

داود جعفری یزنی با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام سال “جهش تولید” اظهار داشت: متاسفانه پیدایش و گسترش ویروس”کرونا” تاثیرات مخربی بر اقتصاد کشور بلاخص عملکرد تولیدکنندگان گذاشته است،که البته در تلاش هستیم با توجه به دستورالعمل ها ، مقررات و الزامات بانک ؛ حمایت ویژه ای را از این قشر داشته باشیم.
جعفری یزنی پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط در بخش‌های مختلف را گام‌های مهم در کمک به جهش تولید در کشور عنوان کرد و ادامه داد:طرح‌های مختلفی از سوی بانک شهر با هدف کمک به تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل در سال‌ گذشته به اجرا درآمد که با استقبال آنان همراه بود؛ اما قطعا با توجه به شرایط امروز جامعه طرح های جدیدتر طی سال جاری در این بانک به اجرا درخواهد آمد.
معاون اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه خوشبختانه این بانک به عنوان بانکی خوشنام و محبوب در شبکه بانکی سال هاست با حمایت از مدیریت شهرها، توانسته قدم های تاثیرگذاری در توسعه و آبادانی شهرهای کشور علی الخصوص کلانشهرها بردارد،تصریح کرد:قطعا در سالجاری نیز با هدایت سرمایه های شهروندان به بازار تولید ، در تحقق شعار سال موفق عمل خواهیم کرد.
وی در پایان تاکید کرد:قطعا بانک شهر در سال 99 با سیاست گذاری های انجام شده و با برداشتن گام های اساسی در راستای جذب منابع و افزایش مصارف با تمرکز فعالیت در حوزه های بانکداری شرکتی و تلفیقی از مصارف خرد برای رسیدن به سودآوری خواهد درخشید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=23650
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن