تهران

جلسه کارگروه تغییر حریم 150 متری آب رودبارقصران و لواسانات برگزار شد

جلسه کارگروه تغییر حریم 150 متری آب رودبارقصران و لواسانات، روز گذشته (سه شنبه 2 دی‌ماه) با حضور اعضای این کارگروه برگزار و راهکار‌های مختلف در این رابطه به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، عباسی فشمی-دبیر کارگروه حریم 150 متری آب در این جلسه، کلیه اعضای کارگروه را به حفظ وحدت و یک پارچگی درپیشبرد کار جمعی حریم آب تا سرحد نتیجه کلی به نفع مردم ‌دعوت و بر آن تاکید کرد.

بررسی راهکار‌های مختلف و پیشنهادات اعضاء، تعیین وظایف کارگروه‌های مختلف همچون حقوقی، محیط زیستی و…، جمع‌آوری سوابق اقدامات مردمی در خصوص تغییر آیین‌نامه مصوبه بخشی از مطالب مطروحه در جلسه بود.

در این نشست، اعضاء و نمایندگان شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و بخشداری و… به عنوان نماینده مردم، خود را موظف به پیش برد هدف کارگروه تا رسیدن به نتیجه دانستند.

تشکیل گروه واتساپی بین کارگروه حریم آب و کارگروه  مطالبات مردمی به پیشنهاد رئیس شورای شهرستان؛ موضوع دیگری بود که توسط دبیر کارگروه صالح عضو شورای شمشک و سخنگوی مطالبات مردمی مطرح شد و مورد استقبال اعضاء قرارگرفت.

همچنین اعضای کارگروه بر ابقای سمت دبیری کارگروه حریم 150 متری آب توسط صفت‌الله عباسی تاکید داشته و از عملکرد ایشان بعنوان دبیر ابراز رضایت کردند.

گفتنی است؛ در کارگروه مطالبات مردمی بخش که پیش از این در سپید کمرچال میگون تشکیل شد، موضوع دایر شدن فرمانداری ویژه دربخش‌های لواسان و رودبارقصران مطرح گردیده بود که در نشست روز گذشته نیز مورد تاکید اعضاء و دبیر کارگروه قرار گرفت.

عباسی-رئیس شورای اسلامی شهر و دبیر کارگروه در پایان بیان داشت: قرار نیست انجام کار به نام کسی و با شخصی تمام شود. هدف انجام کار و استیفای مطالبات بحق مردمی می‌باشد و این کار توسط تمامی اعضای شوراهای شهرستان، بخش و شهرها و با یاری ائمه جمعه  انجام خواهد گرفت.

نشست کارگروه تغییر حریم 150 متری آب با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان،فشم،میگون، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، عضو شورای شهر و نماینده حقوقی شهرداری لواسان، رئیس شورای شهرستان، نمایندگان ستاد‌های نمازجمعه، روئسای شورای بخش لواسانات و رودبارقصران، نمایندگان بخشداری‌ها در سالن جلسات شورای شهر رودبارقصران برگزار گردید.

بنابراین گزارش؛ در آینده نزدیک جلسه‌ای تلفیق از هردو کارگروه (حریم و مطالبات مردمی) در سالن جلسات شهرداری شمشک تشکیل خواهد شد و از  محمودی-رئیس سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران دعوت خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=58366
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن