استان ها

جلسه ویدئوکنفرانسی مدیران ارشد صنعت آب و برق گیلان در خصوص مبانی پویش # هرهفته الف _ب_ایران

به گزارش تفاهم آنلاین؛ بنا به این گزارش دکتر فاضلی، هدف از برگزاری نشست ویدئو کنفرانسی را ، اطلاع رسانی جامع و گفتگو پیرامون مبانی مفهومی پویش #هرهفته_ الف- ب- ایران برای مدیران استانی زیر مجموعه وزارت نیرو با ملاحظات شرایط فاصله گذاری اجتماعی مقابله با کرونا ویروس در حوزه سلامت محیط کار اعلام کرد.

وی شناسایی و اصلاح ساز و کارهای صنعت آب و برق را در بخش های رسمی و غیررسمی ضروری دانست و افزود: اصلاح سازوکارها ، ضمن کاهش زمان انجام کار و خدمات،اصلاح ساخت و سازها را نیز در پی خواهد داشت و در نهایت منجر به افزایش اثر بخشی منابع انسانی و بهره وری شرکت ها خواهد شد.

دکتر فاضلی در ادامه گفت: برای تحول جدی در صنعت آب و برق، نیاز است تیم اصلاح ساز و کار در هر شرکت تشکیل و کلیه قوانین و آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل ها و حتی نرم افزارها، مورد بازنگری قرار گیرند و منافع حاصل از آن برای بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مد نظر قرار گیرد.

وی همچنین افزود: اصلاح ساز و کارها، موجب کاهش زمان انجام کار و کاهش هزینه ها و بهبود ارتباطات بین کارکنان، مشتریان و تولید کنندگان خواهد شد، در نتیجه مبادلات راحت تر انجام خواهد شد و در نهایت رضایت اجتماعی را بدنبال خواهد داشت.

سپس سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اظهار داشت: یک نمونه بارز ساز و کارهای استان که نیاز به اصلاح دارد، موضوع واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به املاک نسقی است که بموجب قانون، شرکت های آب و برق مجاز به فروش انشعاب نیستند و همین امر باعث نصب انشعابات غیر مجاز شده و ضمن ایجاد چالش بین دستگاههای خدمات رسان و دستگاه قضایی، نارضایتی مردم را نیز دنبال دارد.

وی در ادامه افزود: شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو، در بازه زمانی مشخص، نسبت به شناسایی موارد قابل اصلاح سازوکارهای صنعت آب و برق استان اقدام و پیشنهادات کارشناسی خود را به وزارت نیرو ارائه خواهند نمود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=28914
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن