بانک-بیمه-بورس

جشنواره بارانی شو ، زیر ذره‌بین

با گذشت یک ماه از آغاز جشنواره بارانی شو ، معاون بازاریابی و فروش و عضو هیات‌مدیره بیمه باران اعتقاد دارد استقبال از این جشنواره فراتر از حد انتظار بود و پیش‌بینی می‌شود نتایج پایانی آن بتواند نویدبخش روزهای روشنی برای صنعت بیمه باشد. آنچه در ادامه می‌خوانید ماحصل گفتگویی کوتاه با محمد غلامرضایی است که با تجربه نزدیک به 20 سال در صنعت بیمه فعالیت دارد:

  1. جشنواره بارانی شو، زیر ذره‌بینبا گذشت یک ماه از آغاز جشنواره بارانی شو، معاون بازاریابی و فروش و عضو هیات‌مدیره بیمه باران اعتقاد دارد استقبال از این جشنواره فراتر از حد انتظار بود و پیش‌بینی می‌شود نتایج پایانی آن بتواند نویدبخش روزهای روشنی برای صنعت بیمه باشد. آنچه در ادامه می‌خوانید ماحصل گفتگویی کوتاه با محمد غلامرضایی است که با تجربه نزدیک به 20 سال در صنعت بیمه فعالیت دارد:
    1.      جشنواره فروش بارانی شو با چه هدف و انگیزه‌ای طراحی شده است؟

    همان‌طور که مستحضرید، شرکت بیمه زندگی باران به‌ عنوان یک شرکت تخصصی در حوزه بیمه ‌های زندگی، از ابتدای سال 1399 رسماً وارد بازار بیمه کشور شده است و به لطف حمایت شبکه ‌فروش صنعت بیمه و ناشی از هم ‌افزایی و تاثیرگذاری مثبت مجموعه ‌ای از عوامل، باران در سال ‌های اول فعالیت و علیرغم وجود تهدیدهای غیر قابل انکار محیطی مانند رکود تورمی، سقوط ارزش ریال، تحریم، فراگیری بیماری کرونا، بزرگ شدن شاخص فلاکت و…، توانست حرکت موثری را در مسیر تحقق اهداف فروش و وصول حق بیمه داشته باشد.اینک به شُکرانه بهره‌مند شدن از فرصت بی بدیل خدمت به هموطنان و با هدف اثبات اعتقاد شرکت به نقش پراهمیت و بدون جایگزین شبکه‌ فروش در ایجاد اعتماد و اعتبار نسبت به برند شرکت در ذهن مشتریان و با رویکرد تقدیر از عملکردهای مطلوب و موفق، جشنواره فروش محصولات شرکت با عنوان جشنواره بارانی شو با تمرکز بر قدردانی از اعتماد بیمه‌ گذاران و تلاش و حمایت همه انواع شبکه فروش و ارائه خدمات بیمه باران شامل نمایندگان باران (نمایندگان موضوع آئین ‌نامه‌ های شماره 75 و 96 مصوب شورای عالی بیمه) و کارگزاران رسمی بیمه طراحی و آغاز شده است. در قالب این جشنواره، برای تمام بیمه‌‌گذاران و همچنین انواع اجزای شبکه ‌فروش که اقدام به خرید انواع محصولات بیمه زندگی شرکت بیمه باران می‌کنند، مزایا و  جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.از منظر زمانی این جشنواره از روز دوازدهم بهمن ماه سال 1400 (12 /11/ 1400) مصادف با شروع دهه فجر آغاز و در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1401 (12/ 02/ 1401) مصادف با عید سعید فطر پایان می‌یابد.
    ویژگی متمایز این جشنواره با سایر جشنواره‌هایی که تاکنون در شرکت بیمه باران برگزار شده، در چیست؟
    چند ویژگی مهم و متمایز در این جشنواره نسبت به جشنواره‌‌های فروشی که تاکنون در بیمه باران اجرا شده است وجود دارد. حتی می‌توان ادعا کرد که برخی از ویژگی‌های درنظر گرفته شده در این جشنواره دارای سابقه اجرا در صنعت بیمه نیز نبوده و برای اولین بار اجرا می‌شود. مثلا، در طول مدت این جشنواره و با هدف ایجاد مزیت‌‌های عام برای بیمه‌گذاران و شبکه ‌فروش، در ارتباط با برخی از انواع بیمه‌‌نامه‌های زندگی ترنم و تبسم باران، صدور بیمه‌نامه با شرایط خاص ویژه امکان‌پذیر شده است به ‌نحوی‌ که در مسیر منافع بیمه‌‌گذاران و شبکه‌ فروش، کسورات بیمه‌‌نامه کاهش یافته است یا مقطع اعمال آن به آینده و مصادف با محاسبه و پرداخت سود مشارکت در منافع بیمه‌نامه منتقل شده است و همزمان مزایای پرداختی به شبکه‌ فروش در سرفصل‌‌های کارمزد و هزینه پیگیری و وصول افزایش یافته است.علاوه بر مزیت عام فوق که مشمول همه بیمه‌گذاران و شبکه فروش بیمه باران اعم از انواع نمایندگان و کارگزاران رسمی بیمه می‌شود، جوایز و هدایا خاص نیز در دو نوع ثابت و متغیر درنظر گرفته شده است که با هدف تقدیر از عملکردهای ویژه و مطلوب، به برندگان جشنواره تقدیم خواهد شد. در جوایز ثابت این جشنواره، از برترین نماینده بیمه (آئین‌‌نامه 75)، برترین نماینده فروش بیمه‌‌های زندگی (آئین‌ نامه 96) و همچنین برترین کارگزار رسمی بیمه همکار با بیمه باران (آئین ‌نامه 92) به ‌واسطه جوایز نقدی با مبلغ ریالی مشخص تقدیر خواهد شد.  همچنین، در جوایز متغیر این جشنواره، دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای بیمه باران بدون سقف مشمول جوایز نقدی خواهند شد، به شرط آنکه در یک تلاش تیمی با همکاری و تشریک مساعی همه ارکان و اجزای شبکه‌ فروش زیرمجموعه دفتر، از عملکرد روتین و معمول خود قدمی فراتر روند. هر میزان این فاصله گرفتن رو به جلو با سرعت و نتایج موفقیت‌ آمیزتری میسر شود، میزان جوایز نیز با ضریب تصاعدی رشد خواهند کرد. نهایتاً و در پایان مدت جشنواره، هر دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌‌ای با هماهنگی باران، راساً در ارتباط با مدل امتیازی بازتوزیع جوایز به شبکه‌ فروش برتر زیرمجموعه خود تصمیم‌گیری خواهد کرد و ضمن انتخاب شبکه فروش مشمول جوایز، مراتب را به بیمه باران به جهت واریز وجوه جوایز اعلام می‌کنند.
    آیا با گذشت نزدیک به یک ماه، این جشنواره توانسته به اهداف از پیش تعیین شده نزدیک شود؟
    به لطف خدا و تلاش جمعی همه همکاران بنده در ستاد و شعبه مرکزی بیمه باران، دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای، شبکه بزرگ نمایندگان و همچنین کارگزاران رسمی بیمه همکار، استقبال از جشنواره مطلوب و فراتر از حد انتظار بوده است.
    توصیه شما به نمایندگان و کارگزارانی که با هدف توسعه عملکرد خود در جشنواره، وارد کارزار رقابت شده‌اند چیست؟

  2. شعار جشنواره بارانی شو، “روز نو، روزی نو، سپاس‌گذاری کُروک (بدون سقف)” است. امیدوارم همه انواع شبکه فروش بیمه باران از فرصت مغتنم این جشنواره استفاده کنند و ضمن ارائه خدمات ویژه و منحصربفرد به بیمه‌گذاران خود، درآمدهای خود را در روزهای پایانی سال و منتهی به عید نوروز افزایش داده و تعطیلات مطلوبی را به همراه عزیزان خود تجربه کنند، ضمن آنکه از پارامترهای جذاب و ترغیب ‌کننده طراحی شده در این جشنواره استفاده کرده و در روزهای ابتدایی سال آتی که هم به‌صورت عمومی معمولاً شاهد رکود بازارها هستیم و هم امسال به‌طور خاص به‌ دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان احتمالاً با کاهش تقاضا برای خرید محصولات بیمه‌ای مواجه خواهیم شد، همچنان روند فزاینده فروش و درآمدزایی خود را حفظ کنند.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=82737
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن