مناطق آزاد-گردشگری

جزيره كيش يكي از قطب هاي فعال پشتيباني صنايع نفت و گاز در کشور

شرکت شید آرین یکی از واحدهای صنعتی بزرگ تراشکاری جزيره كيش مبتني بر تكنولوژي روز دنيا در راستاي پشتيباني از خطوط لوله پروژه هاي داخلي نظير طرح هاي گازي پارس جنوبي نقش بسزایی ایفا می کند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، شرکت شید آرین یکی از واحدهای صنعتی بزرگ تراشکاری فعال در جزيره كيش با استفاده از دستگاه های پیشرفته دستی و cnc در زمینه تامین تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی؛ محصولات تولیدی خود را به کشورهای هند، اندونزی، مالزی و طرح های گازی پارس جنوبی صادر می کند.

همچنین این شرکت در جزيره كيش با بهره گیری از دانش فنی در زمینه طراحی، تولید تجهیزات و تعمیرات خطوط لوله نفت و گاز برای 50 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

این شرکت با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته؛ نخستين واحد سازنده قطعات، تجهيزات، تعمير و نگهداري خطوط لوله نفت و گاز بخش هاي خشكي و دريايي ايران به عنوان پنجمين شركت دارنده اين تكنولوژي در جهان محسوب مي شود.

لازم به ذکر است در منطقه آزاد کیش علاوه بر وجود ده ها شركت سازنده و عرضه كننده خدمات تخصصي صنعت نفت نظير حفاري، ساخت سازه هاي دريايي و غيره، ميزبان صدها شركت سازنده دانش بنيان در حوزه نفت و گاز در راستاي الگوي توسعه صادرات محور در اين منطقه است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73435
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن