کارآفرینی

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از ایسنا، احمد عبدی‌‌پور اظهار داشت: همه‌ سالن‌های امتحانات از روز قبل از آزمون گندزدایی می‌شوند. برای همه‌ داوطلبان ماسک تهیه شده است و در اختیارشان قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن، برای همه‌ی داوطلبان پد الکلی تهیه کردیم که بعد از اینکه اثر انگشت خود را ثبت کردند، انگشت خود را ضدعفونی کنند.

وی افزود: باجه امانات و همچنین خوراکی‌هایی که روز آزمون داده می‌شود، حذف شده است و فقط یک بطری آب معدنی به داوطلبان داده می‌شود. همه‌ داوطلبان باید قبل از صدور کارت، فرم پایش سلامت را تکمیل کنند و اگر مشکوک به ابتلا به کرونا باشند در مکانی جدا از بقیه‌ی داوطلبان آزمون می‌دهند. سوالات و پاسخنامه‌ها روی زمین گذاشته نمی‌شوند و در پک‌های شخصی‌سازی شده روی دسته صندلی گذاشته می‌شوند.

در اکثر حوزه‌ها، برای بازرسی بدنی از راکت الکترونیکی استفاده می‌شود. مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با بیان اینکه از ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری این آزمون گرفته شده است، گفت: فاصله‌ فیزیکی معمولی که میان داوطلبان در دیگر آزمون‌ها وجود دارد در آزمون روز جمعه حدودا دو برابر شده است. پراکندگی حوزه‌ها هم زیاد در نظر گرفته شده است، یعنی برای حدودا ۵۰ هزار داوطلب، حدودا ۱۳۰ حوزه مشخص شده است.

عبدی‌پور درباره زمان اعلام نتایج اولیه‌ این آزمون استخدامی‌ گفت: حداکثر تا نیمه‌ دوم مردادماه نتیجه اعلام می‌شود. در آزمون استخدامی ‌نهضت سوادآموزی نمره منفی وجود ندارد و کسب حداقل ۵۰ درصد امتیاز برای پذیرش در این آزمون لازم است، یعنی اگر داوطلبی ۵۰ نمره از ۱۰۰ نمره را کسب کند، پذیرفته می‌شود.

در آزمون‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران بر اساس نمره فضلی ( هر داوطلبی که نمره بیشتری کسب کند) و با توجه به ضوابط، تا چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه و  طی کردن سایر مراحل به دستگاه مربوطه معرفی می‌کنیم. وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر سه آزمون حدودا ۴۸ هزار نفر شرکت کرده‌اند که نیمی‌از این‌ها در آزمون استخدامی ‌آموزش‌یاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است که کارت ورود به جلسه آزمون‌های آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، استخدامی‌قراردادی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و شرکت صنایع شیر ایران، از روز سه شنبه (۱۷ تیرماه) بر روی خروجی سامانه مرکز آزمون به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=32594
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن