گیلان

جذب بیش از ۴ هزار مشترک جدید گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب بیش از ۴ هزار و ۳۵۰ مشترک جدید گاز در استان طی تیرماه امسال خبر داد و گفت: این تعداد مشترک جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۳۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر اضافه کرد: با جذب این تعداد مشترک جدید، مجموع مشترکین گاز در استان گیلان به یک میلیون و صد و ده هزار مشترک افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمام شهرها و ۲ هزار و ۳۵ روستای گیلان بهره مند از گاز طبیعی می باشند، اظهار داشت: این شرکت با وجود نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان و توجه بر کیفی سازی خدمات، همچنان با همت تمام درجهت گازرسانی به روستاهای باقیمانده واجدالشرایط تلاش می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا از اجرای عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای صعب العبور و کوهستانی استان خبر داد و گفت: با تکمیل عملیات و گازدار شدن این روستاها، بیش از ۵۵۰ خانوار به مجموع مشترکین گاز در استان افزوده خواهد شد و درصد بهره مندی گاز روستایی به ۹۵٫۵ درصد خواهد رسید.

وی خاطرنشان ساخت: وظیفه شرکت گاز حفظ پایداری و ایمنی جریان گاز تا درب منازل مشترکین می باشد و وظیفه رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز استاندارد در داخل منازل برعهده مشترکین می باشد.

مهندس اکبر در پایان ابراز امیدواری نمود تا با رعایت این مهم شاهد بروز هیچگونه حادثه برای مردم عزیز گیلان نباشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=38010
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن