گزارش

معرفی 3مدل از جدید ترین سرویس های طلا و جواهرات عروس 2021

خرید سرویس طلا و جواهرات عروس ، یکی از کارهای بسیار مهم، ضروری و مقدماتی عروسیه. طلا و جواهراتی که خانواده داماد به عنوان هدیه و پیشکش به خانواده عروس تقدیم میکنن خیلی مهمه. یه جورایی نشان دهنده احترام و ارزش و اعتبار عروس پیش داماده. از طرفی خانواده عروس این مورد رو هم جدی میگیرن و حسابی حساس اند که بدونن خانواده داماد تا چه حدی به دخترشون بها میدن تا اگه کمتر از حد انتظارشون ظاهرشدن تو جهیزیه جبران کنند.

خرید سرویس طلا و جواهرات عروس فقط یه خرید عادی و معمولی نیست میشه به عنوان یه سرمایه گذاری هم بهش نگاه کرد. این روزها با توجه به وضعیت اقتصادی کشورمون خرید طلا و نگهداری اون یه جور پس انداز مطمئن هستش. چون مدام قیمت طلا میره بالا و اگه زمان مناسبی خرید میکردین الان سود بالایی نصیب تون میشد.

در گذشته مدل های طلا و جواهرات عروس خیلی محدود بودن و تنوع بالایی نداشتن ولی الان طراحان طلا و جواهرات کمپانی های بزرگ دنیا همیشه ترندهای جدید به روز رو برای طلا و جواهرات عروس ارائه میدن. کمپانی های مثل دیور،کارتیر، لویی ویتون حتی سواروسکی و… همیشه شیک ترین طلا و جواهرات عروس رو طراحی میکنن.

برترین کالکشن های کمپانی ها  همیشه به  بهترین زیورآلات عروس تعلق دارن و سعی میکنن تو طراحی طلا و جواهرات کم کاری نکنن و کاملا هنرشون به نمایش بذارن.

خب برای خرید طلا و جواهرات عروسی نمیشه همینطوری یهویی رفت و یه چیزی خرید باید پیش زمینه ای داشته باشین. برای همین باید از جدیدترین ترندهای طلا و جواهرات عروس 2021 اطلاع داشته باشین. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتره یه سر  به پیج اینستاگرام یا سایت گالری طلا و جواهر ربیعی بزنین. در گالری میتونین آخرین مدل های سرویس های عروس رو ببینین به صورت آنلاین خرید کنین یا از شعبه های سون سنتر و پالادیوم به صورت حضوری خریداری کنین.

خرید آنلاین جدیدترین سرویس‌های عروس

اگر از علاقه مندان به زیورآلات هستید و اکثرا پیگیر جدیدترین مدل های زیورآلات عروس هستین، حتماً نام برند سواروسکی را شنیده اید. یک کمپانی بزرگ طراحی و تولید کننده جواهرات لاکچری اتریشی که حدود یک قرن که در صنعت جواهرسازی فعالیت می کند و همیشه با طراحی مدرن، خلاق، هنرمندانه و ظریف خود به شهرت جهانی رسیده است.

سواروسکی در زیور آلات خود از جمله گردنبند،دستبند،گوشواره و انگشتر کریستال و الماس های با کیفیتی را به کار می‌گیرد و به آنها زیبایی خیره‌کننده‌ای میبخشد. سواروسکی با الهام گرفتن از طبیعت و استفاده از جواهرشناسان و جواهرنشان های ماهر و هنرمند و انجام فعالیت های  شیمیایی روی سنگ های نایاب و قیمتی؛ طراحی خاص و منحصربه فرد سرویس های عروس رو ارائه میده که بین کمپانی جهان بی نظیر و خاصه. و انتخاب اول سلبریتی های دنیاست.

جواهرات عروس
جدید ترین سرویس های طلا و جواهرات عروس 2021

لوکس ترین سرویس های عروس

توجه به جزئیات و طراحی ظریف از جمله نکاتی است که زیورآلات کارتیه را در جهان محبوب ساخته است  هر طرح این برند یک داستان  در دل خود دارد  که با معنی و مفهوم است.

طراحان هنرمند این کمپانی با ظرافت هنرمندانه سنگ‌ها را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار می دهند که هرکدام تشکیل یک اثر هنری زیبا و بدیعی میدهند.

در سال ۲۰۲۱ کمپانی بزرگ کارتیه بیشترین توجه و تمرکز خود را برروی معرفی دو کالکشن جدید و  بزرگ این کمپانی یعنی سری جواهرات مگنیتود و سوپرنچرال کرده است.

این سرویس های در طبقه سوپر لوکس طلا و جواهرات عروس جای می گیرند.

اگر شما هم مثل ما به به دنیای زیبا و رنگارنگ سنگ های قیمتی علاقه دارید و به هنر و ظرافت و شیک بودن استایل خود اهمیت می دهید و جزء طرفداران برند کارتیه هستین اما به دلایلی نمیتوانید از این سرویس های لوکس کارتیر استفاده کنین، پیشنهاد ما به شما استفاده و خرید سرویس های عروس کارتیه و نیم ست های زیبا مثل کارتیه تایگر است. که علاوه بر طراحی زیبا و خلاقانه بسیار لوکس و هنرمندانه است و از جدیدترین مدل های سرویس های عروس است.

جواهرات عروس
جدید ترین سرویس های طلا و جواهرات عروس 2021

خرید آنلاین آخرین مدل های ست طلا و جواهرات عروس

تیفانی از گذشته تا به امروز بهترین متریال ها را برای ساخت زیورآلات خود به کار برده است. به طوری که دقت و ظرافت به کار رفته در ساخت طلا و جواهرات و حتی نقره  این کمپانی بسیار خاص و بی نظیر است طرح های زیبا ،دلربا وظریف تیفانی آن را  بسیار باشکوه و دل نواز جلوه می دهد و محصولات این کمپانی را در بین محصولات سایر کمپانی های دنیای مد و فشن مثل دیور، کارتیه، هرمس، ورساچه  و سایر کمپانی ها خاص و منحصر به فرد جلوه داده است.

تیفانی  در استفاده از سنگهای قیمتی و انواع الماس ها بسیار خاص عمل می کند؛ به طوری که الماس های سفید،زرد؛ صورتی یاقوت زمرد در نهایت زیبایی و سادگی و ظرافت تراش می‌خورند و کنار هم قرار می‌گیرند و یک ست بی نظیر و بدون عیب و نقص را به نمایش میگذارند.

نیم ست های تیفانی قلب اسموف و جدیدترین سرویس های لوکس عروس که محصولی از کمپانی تیفانی هستن در گالری ربیعی موجود اند و می تونین با خیال راحت سفارش بدین.

جواهرات عروس
جدید ترین سرویس های طلا و جواهرات عروس 2021

علاوه بر 3 مدل از جدیدترین سرویس های عروس که در بالا معرفی کردیم، ترندهای جدید طلا و جواهرات عروس،که در ادامه به انها اشاره می کنیم هم در گالری ربیعی موجوداند که شما می تونین به صورت آنلاین و حضوری خرید مطمئن و تضمین شده داشته باشین.

  • سرویس عروس لویی ویتون
  • سرویس عروس لوکس کارتیر
  • سرویس عروس ئنکلیف
  • سرویس عروس کارتیه مشکی
  • سرویس کارتیه سیکارت
  • سرویس لاکچری کاملیا
  • سرویس کارتیه دو قلب
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=74352
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن