البرز

جدول خاموشی‌های برق البرز از اول خردادماه اجرایی می‌شود

سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز گفت: از آغاز هفته آینده (شنبه اول خردادماه) جدول خاموشی‌های برق در استان آغاز و طبق این جدول مناطق مختلف در ساعاتی از شبانه روز قطعی برق خواهند داشت.

به گزارش تفاهم آنلاین، رامین فرج اظهار داشت: بر اساس جدول خاموشی‌های برق به احتمال زیاد هر یک از مناطق مختلف استان البرز در طول شبانه‌روز یک نوبت قطعی برق داشته باشند که البته در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با اجرای جدول خاموشی‌های برق، مردم استان با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف برق از وقوع خاموشی‌ها در ماه‌های پیش رو جلوگیری کنند.

سرپرست شرکت توزیع برق استان البرز تاکید کرد که اگر مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند، شرکت توزیع برق استان البرز و کشور نهایت تلاش خود را برای پیشگیری از قطعی برق به عمل خواهند آورد.

فرج ادامه داد: خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از لامپ‌های کم مصرف، استفاده نکردن از وسایل پرمصرف برق در ساعات پیک مصرف برق، مهمترین اقدام برای صرفه جویی در مصرف انرژی و پیشگیری از خاموشی برق است.

فرج بیان کرد: افزایش مصرف برق در ماه‌های گرم سال بیشترین فشار را به شبکه توزیع برق کشور وارد می‌کند که تنها با فرهنگ سازی و مشارکت مردم می‌توان از این مشکل جلوگیری کرد.

گفتنی است که شرکت توزیع برق استان البرز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد.

تابستان و زمستان سال گذشته افزایش مصرف برق در کشور سبب خاموشی‌های مقطعی شد که استان البرز از این امر مستثنی نبود.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70523
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن